جاباما
۱۳۱۱۱۵۲
۱۳۳۹
۱۳۳۹
پ

پیروزی خانگی شیاطین سرخ در جزیره

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ وولوز را شکست بدهد.

ورزش سه: منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ وولوز را شکست بدهد.

شاگردان اریک تن هاخ که به دنبال رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان هستند، امروز موفق شدند با گل های آنتونی مارسیال و الخاندرو گارناچو، وولوز را شکست بدهند و در فاصله سه هفته تا پایان فصل، فاصله شان با لیورپول را به ۴ امتیاز برسند.

بازی با برتری منچستریونایتد آغاز شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه‌ حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه ۹، روی اشتباه مدافعان وولوز، چیزی نمانده بود که آنتونی گل اول بازی را برای یونایتد به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی با برتری یونایتد در مالکیت توپ ادامه داشت اما حملات این تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه ۳۰، روی ارسال لوک شاو به دهانه دروازه وولوز، آنتونی می‌توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام در دقیقه ۳۲، قفل دروازه میهمان باز شد. روی یک حرکت تیمی خوب بود که توپ در سمت راست به آنتونی رسید و او هم بعد از ورود به محوطه جریمه، در حالی که می‌توانست خودش ضربه نهایی را بزند، با یک پاس در عرض، مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

پیروزی خانگی شیاطین سرخ در جزیره

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را وولوز با یک تعویض هجومی آغاز کرد و هوانگ هی چان، ستاره کره‌ای این تیم به جای پدرو نتو وارد دروازه شد اما این تغییری در جریان بازی ایجاد نکرد و باز هم بازیکنان یونایتد بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. 
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان وولوز برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقیقه 59، روی همکاری با برونو فرناندز، این آنتونی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار هم راهی به چهارچوب دروازه وولوز پیدا نکرد.
تیم میهمان که به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، عناصر هجومی دیگری را وارد زمین کرد اما باز هم این بازیکنان یونایتد بودند که موقعیت های بیشتری ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه ۷ که ضربه جیدون سانچو می‌توانست به گل دوم یونایتد منجر شود اما ضربه او با واکنش خوب دروازه حریف همراه شد.

پیروزی خانگی شیاطین سرخ در جزیره

در دقایق پایانی تلاش یونایتدها برای زدن گل دوم افزایش پیدا کرد و بعد از اینکه دنیل بنتلی، دروازه بان وولوز، با یک واکنش تماشایی دیگر، دروازه تیمش را نجات داد، یونایتد سرانجام در دقیقه 2+90 به گل دوم رسید.
در حالی که بازیکنان برای رسیدن به گل تساوی پیش کشیده بودند، روی یک ضدحمله خطرناک، روی پاس برونو فرناندز، گارناچو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا منچستریونایتد در این دیدار به پیروزی ۲-۰ برسد.
با این پیروزی منچستریونایتد 66 امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکسل، در رتبه چهارم جای دارد. در حالی که لیورپول 62 امتیازی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج