۱۳۱۱۲۱۹
۱۸۰۰
۱۸۰۰
پ

احضار درویش به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار ابلاغیه‌ای از مدیرعامل پرسپولیس خواست که دفاعیات خود را درباره مواضع‌اش ظرف ۴۸ ساعت ارسال کند.

ایمنا: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار ابلاغیه‌ای از مدیرعامل پرسپولیس خواست که دفاعیات خود را درباره مواضع‌اش ظرف ۴۸ ساعت ارسال کند.

پس از برد پر گل پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص مواضع ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت: «آن طفلک که اصلاً بازیکنان ما را نمی‌شناسد. او احتمالاً ده بازیکن کشور خودش را هم نداند و این خوراک ناسالم را به او می‌دهند؛ چراکه حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر آن‌ها نباشد، شاید مشکلاتی برای فصل بعدش ایجاد شود. شما دیدید نتیجه‌ای که مقابل همان مربی امروز گرفتند متفاوت بود. پس اگر اینطور بود نباید سپاهان برنده می‌شد. ما به خدا اتکا می‌کنیم و مزد این همه تلاش، بازیکنان و کادر فنی را خواهیم گرفت.»

پس از انتشار این مصاحبه، باشگاه سپاهان با انتشار مطلبی در سایت خود خبر از شکایت سپاهان از درویش را داد.

در مطلب منتشر شده سپاهان آمده است: «این باشگاه در پی توهین‌های هتاکانه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد باشگاه بزرگ سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان، از وی شکایت می‌کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی‌رغم این‌که پاسخ صحبت‌های نامبرده را به طور کامل و جامع داشته و آماده ارائه بوده، اما براساس توصیه‌های کارگروه عالی نظارت بر مسابقات لیگ‌های کشور شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده و تقاضای بررسی و برخورد قاطعانه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را دارد.»

در همین راستا دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال با انتشار خبری اعلام کرد: «با توجه به شکواییه صورت گرفته از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به طرفیت از سوی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج