اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۲۰۹۴
۱۲۲۴
۱۲۲۴
پ

نبرد سیتی-رئال برای شکار مدافع بایرن مونیخ

اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.

ورزش سه: اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.

نبرد سیتی-رئال برای شکار مدافع بایرن مونیخ

منچسترسیتی و رئال مادرید فردا شب در برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل فوتبال اروپا به مصاف هم می‌روند. اما رقابت این دو باشگاه تنها به جدال در زمین چمن خلاصه نشده و هم رئال و هم سیتی از هم‌اکنون تلاش برای جذب یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ را آغاز کرده‌اند.

رئال مادرید در پست دفاع چپ با کمبود مواجه است و برای جذب مدافع چپ در تابستان جاری برنامه دارد. مصدومیت فرلان مندی در بخش عمده فصل جاری آنچلوتی مجبور شود از کاماوینگای هافبک در پست دفاع چپ استفاده کند. گفته می‌شود رئال امسال تابستان به دنبال فروش مندی و خرید یک دفاع چپ است.

شبکه اسکای آلمان می‌گوید رئال مادرید به این منظور آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ را هدف گرفته است. اما منچسترسیتی هم خواهان جذب این ستاره کانادایی است و چیکی بگیرستین، مدیر ورزشی این باشگاه، در جلسه داخلی مدیریت منچسترسیتی گفته حضور دیویس در اتحاد بهترین اتفاقی است که امسال تابستان می‌تواند برای سیتیزن‌ها بیفتد.

اما با وجود علاقه شدید رئال و سیتی به جذب آلفونسو دیویس، بایرن مونیخ او را غیر قابل فروش می‌داند. اسکای می‌گوید در حالی که این دفاع چپ کانادایی با باشگاه باواریایی تا سال 2025 قرارداد دارد مدیریت رئال قصد دارند هر چه سریع‌تر با او به توافق رسیده و قراردادش را به صورت بلندمدت تمدید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج