۱۳۱۲۱۱۱
۱۵۰۸
۱۵۰۸
پ

یک نفر مانع اعتصاب استقلالی‌ها شد

نگاهی به مصاحبه‌های اخیر بازیکنان استقلال از روزهای پایانی فروردین ماه به این سو مشخص می‌کند هیچ یک از نفرات این دل خوشی از شرایط مالی خود ندارد.

خبرورزشی: نگاهی به مصاحبه‌های اخیر بازیکنان استقلال از روزهای پایانی فروردین ماه به این سو مشخص می‌کند هیچ یک از نفرات این دل خوشی از شرایط مالی خود ندارد.

مصاحبه های بازیکنان تیم استقلال در طول ماه های اخیر به ویژه پس از بازی یازدهم فروردین مقابل ذوب‌آهن مشخص می کند شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال وضعیت مالی بدی را تجربه و تحمل می‌کنند.

یک نفر مانع اعتصاب استقلالی‌ها شد

طرفداران تیم استقلال در این مدت بارها به این موضوع پرداختند که چرا مدیران باشگاه هوای بازیکنان تیم را ندارند اما اتفاق خاصی برای پرداخت پول بازیکنان رخ نداده است. درگیر شدن مدیریت باشگاه برای پرداخت پول استراماچونی، پادوانی و سید احمد موسوی جهت جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و البته از کسر امتیاز، باعث شده تا در این مدت هر چه پول به باشگاه واریز شد صرف پرداخت بدهی های طلبکاران بشود.

از سوی دیگر شرکت همراه اول نیز به هیچ وجه زیر بار درخواست باشگاه استقلال برای پرداخت حق اسپانسرینگ نمی‌رود اما اینکه بازیکنان استقلال چرا در تمرینات شرکت می‌کنند و کسی اهل اعتصاب نیست فقط به یک نفر مربوط می‌شود.

افراد نزدیک تیم استقلال با اشاره به حضور هر روزه ریکاردو ساپینتو در تمرینات و انرژی و انگیزه بالای این مربی، معتقدند چون بازیکنان خبر دارند که سرمربی تیم شان هم شش ماه است پولی نگرفته اما هر روز با انگیزه در تمرینات شرکت می کنند به احترام ساپینتو اقدامی در این زمینه صورت نمی دهند. اما این وضعیت تا چه زمانی می تواند ادامه پیدا کند! بازیکنان تیم استقلال که می دانند ساپینتو هم در حدود ۶ ماه است از باشگاه استقلال پول دریافت نکرده منتظرند تا عکس العمل مربی پرتغالی شان را در قبال این شرایط ببینند.

در حال حاضر ساپینتو مشغول مذاکره با مدیر برنامه هایش است تا در رابطه با تمدید یا عدم تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کند. ضمن اینکه ساپینتو می داند بر هم ریخته شدن فضای آرام تیمش در آستانه بازی حساس جام حذفی می‌توانند شانس مهم این تیم برای رسیدن به یک قهرمانی ارزشمند را از بین ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج