۱۳۱۲۳۴۸
۲۳۲۶
۲۳۲۶
پ

پیشنهاد جذاب لندنی برای سرمربی جهانبخش

سرمربی تیم فاینورد روتردام در رادار چند باشگاه انگلیسی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: آرنه اشلوت سرمربی تیم فاینورد روتردام پس از هدایت تیمش به مسیر قهرمانی در لیگ هلند، جدیدترین مربی هلندی است که مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد.

اشلوت با نمایش چشم‌نواز فاینورد که در پی آن این تیم را برای دومین بار در ۲ دهه اخیر به مقام قهرمانی لیگ هلند رساند، بسیار مورد تمجید قرار گرفته اما با وجود اینکه آن‌ها در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت، مشکلی با جدایی از تیم شهر روتردام ندارد.

سرمربی ۴۴ ساله هلندی در جشن قهرمانی فاینورد که با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از هواداران این تیم در خیابان‌های شهر بندری روتردام برگزار شد، گفت حالا زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده نیست. هواداران تیم قرمز و سفید پوش فوتبال هلند هم یک‌صدا او را تشویق می‌کردند و خواستار حضور سرمربی خود در این فاینورد شدند.

فاینورد در این فصل بالاتر از تیم‌های آیندهوون و آژاکس و در فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، قهرمانی خود را مسجل کرده است.

اشلوت درباره حضور در لیگ برتر انگلیس می‌گوید: من هنوز ۲ سال دیگر با فاینورد قرارداد دارم و فعلاً حرف بیشتری برای گفتن نیست.

اریک تن‌هاگ سرمربی پیشین تیم آژاکس هم پس از قهرمان کردن تیمش در فوتبال هلند در فصل گذشته، راهی فوتبال انگلستان و تیم منچستریونایتد شد.

گفته می‌شود اشلوت پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ جزیره و به ویژه تاتنهام دریافت کرده است. باشگاه شمال لندن پس از آنتونیو کونته سرمبری ایتالیایی پیشین خود، هنوز جانشینی برای او پیدا نکرده است. اشلوت در ۲ سال حضور خود در فاینورد، یک انقلاب در شیوه بازی این تیم ایجاد کرد. آن‌ها اکنون فوتبالی با پرس از جلو و همچنین هجومی را به نمایش می‌گذارند. سرمربی هلندی که تیمش را در فصل گذشته به فینال لیگ تازه تأسیس کنفرانس اروپا رساند اما نتوانست رمِ مورینیو را شکست دهد، به‌رغم از دست دادن ۱۶ بازیکن خود، در این فصل به خوبی فاینورد را بازسازی کرده است.

اشلوت به بازیکنان جوان فرصت داده و باعث شده ستارگانی مانند لوتسهارل خیرترویدا و همچنین متس ویفر به تیم ملی هلند نیز راه پیدا کنند.

پیش از این علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم فاینورد درباره مسیر سخت موفقیت این تیم به روزنامه هلندی تلگراف گفته بود: بسیاری از بازیکنان در تابستان تیم را ترک کرده‌اند و تنها گروه کوچکی باقی مانده‌اند. اینجا بازیکنان جدید و جوان بسیاری حضور دارند اما حال و هوای تیم با این اتحادی که در تیم وجود دارد حتی بهتر از گذشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج