۱۳۱۲۴۰۵
۲۹۳۲
۲۹۳۲
پ

پرسپولیس مشکلی برای فسخ قرارداد این مهاجم ندارد!

احتمال جدایی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیسی ها در پایان فصل وجود دارد.

خبرورزشی: احتمال جدایی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیسی ها در پایان فصل وجود دارد.

بعد از رفتن لوکادیا از ایران که شوک عجیبی به پرسپولیسی‌ها وارد کرد، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در چند بازی تیمش را بدون مهاجم تخصصی به میدان بفرستد. اقدامی که بد هم نشد و پرسپولیس با این فرمول موفق شد در چند بازی به برتری برسد. رفتن لوکادیا باعث شد تا پدیده‌ای مثل عمری شکوفا شود و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد و بدرخشد. با این حال کمبود مهاجم در ترکیب پرسپولیس باعث شد تا در نقل و انتقالات نیم فصل گل محمدی به دنبال جذب لئاندرو پریرا برود و این مهاجم بلندقامت برزیلی را از لیگ ژاپن به خدمت بگیرد.

پریرا در چند بازی به صورت فیکس برای پرسپولیس بازی کرد ولی درخششی نداشت. در سایر بازی‌ها هم یحیی از او به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین استفاده کرد و در بازی با ملوان بالاخره پای این بازیکن به گلزنی باز شد و چند دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست گلزنی کند. این مهاجم برزیلی درچند بازی گذشته تیمش  هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت وفرصت های بسیار خوب گلزنی را خراب کرد تا مشخص شود گلزنی او در دیدار با ملوان یک اتفاق بود و این بازیکن مهاجمی نبود که پرسپولیسی‌ها انتظارش را داشتند.

پریرا قرار بود جانشین لوکادیا شود و جای خالی این مهاجم گلزن را پر کند ولی اینطور نشد و پریرا نتوانست خیلی به کار سرخ پوشان بیاید. این بازیکن برزیلی با قراردادی یک و نیم ساله راهی پرسپولیس شد و مبلغ قرارداد بالایی هم با دارد. پریرا همواره با لوکادیایی مقایسه می شد که تا همین چند هفته قبل بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بود و در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، فوق العاده کار کرد. با این وجود پریرا آن مهاجمی که پرسپولیسی ها انتظارش را داشتند نبود.

هرچند این بازیکن یک گل به ملوان زد و در بازی مقابل پیکان هم موفق شد پنالتی بگیرد، ولی خیلی نتوانست به پرسپولیس کمک کند و در خیلی از بازی ها هم مورد انتقاد قرار گرفت. در مورد مبلغ  قرارداد پریرا با پرسپولیس برای یک و نیم سال دو روایت وجود دارد. بعضی ها می گویند قرارداد او یک میلیون و سیصد هزار دلار است و بعضی ها از قرارداد یک میلیون و صد هزار دلاری این بازیکن با پرسپولیس صحبت می کنند. خیلی ها نگران این موضوع هستند که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با پریرا قطع همکاری کند، باید کل مبلغ سال آینده را به این بازیکن بپردازد. پیگیری ها اما نشان می دهد چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس مشکلی برای فسخ قرارداد با این بازیکن ندارد.

گویا در قرارداد پریرا با پرسپولیس برای سال بعد این موضوع قید شده که در صورت رضایت باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، قرارداد این مهاجم برزیلی خود به خود تمدید خواهد شد و برای سال دوم معتبر خواهد بود. درغیر این صورت پرسپولیسی ها می توانند با این بازیکن قطع همکاری کنند و نیازی هم به پرداخت غرامت نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج