adexo3
۱۳۱۲۵۱۸
۱۹۵۲۵
۱۹۵۲۵
پ

اقدام جدید شکیرا که پیکه را به نقطه جوش رساند

فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.

خبرورزشی: فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.

تلاش‌های مداوم شکیرا و جرارد پیکه برای حل مشکلات و اولویت دادن به رفاه فرزندانشان اخیراً مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این دو نفر علیرغم جدایی، کاملا آگاهند که تصمیماتشان پیامدهایی برای آینده دو فرزندشان میلان و ساشا دارد.

پیش از این، شکیرا وقتی یکی از پسرانش در پخش زنده مسابقه کینگز لیگ با پیکه ظاهر شد، ناراحتی خود را ابراز کرد و حتی دست به شکایت رسمی از اشتراک‌گذاری تصاویر فرزندشان در شبکه‌های اجتماعی زد. اکنون این پیکه است که از آواز خواندن و پیانو نوازی فرزندانشان در کلیپی با شکیرا ابراز نارضایتی کرده است. به گفته «لورنا واسکس» پیکه از انتشار این کلیپ ناراحت و عصبانی شده است.

شکیرا در این مورد توضیح داد و گفت که فرزندانش با او در استودیو بودند و با شنیدن آهنگی که به آنها تقدیم شده، خواستند که خودشان هم در این آهنگ سهیم باشند.

وضعیت پیکه و شکیرا

علاوه بر این، وکیل شکیرا «پیلار مانه» از بیانیه این خواننده به «اروپا پرس» تعجب کرد و وضعیت فعلی زوج سابق را روشن کرد و احساسات شکیرا را منعکس کرد. او گفت: «حریم شخصی بچه‌ها حفظ شده و همه چیز بین این زوج عالیست. هیچ خبری مبنی بر وجود مشکل و اختلاف بین این دو نفر به من اعلام نشده، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و خوب است، پیکه مرتب فرزندانش را می‌بیند و مشکلی وجود ندارد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج