adexo3
۱۳۱۲۶۰۶
۲۸۷۶
۲۸۷۶
پ

انتخاب بهترین ترکیب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا توسط هوش مصنوعی

تیم منتخب لیگ قهرمانان تاریخ توسط ChatGPT (هوش مصنوعی) معرفی شد. اما طرفداران از این انتخاب راضی نیستند و برخی حتی هوش مصنوعی را «دیوانه» خطاب کردند.

خبرورزشی: ChatGPT با ترکیب ۴-۳-۳ مورد علاقه چندین مربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا از جمله کارلو آنچلوتی، تیم منتخب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را ساخت.

در دروازه مانوئل نویر ستاره بایرن‌مونیخ است که دو بار قهرمان این رقابت‌ها شده است. کافو، اسطوره میلان، در دفاع راست قرار دارد که یک بار هم جام را به دست آورده بود. روبرتو کارلوس، نماد رئال مادرید، با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پست دفاع چپ قرار دارد. و در دفاع میانی فرانتس بکن‌باوئر و پائولو مالدینی قرار دارند که باهم هشت قهرمانی باورنکردنی را به خود اختصاص داده‌اند.

خط هافبک توسط ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا، که چهار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، و آندرس اینیستا پر شده است. زین‌الدین زیدان نیز در خط هافبک حضور دارد که یک بار به عنوان بازیکن آن را به دست آورد و سه بار متوالی هم به عنوان سرمربی رئال مادرید جام را بالای سر برد.

در جلو، کریم بنزما برنده پنج عنوان قهرمانی پرچم‌دار است. کریستیانو رونالدو، دوست سابقش در رئال که او هم پنج بار برنده شده، به او ملحق می‌شود. و آخرین مهره کسی نیست جز لیونل مسی که چهار بار با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

انتخاب بهترین ترکیب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا توسط هوش مصنوعی

با این حال، برخی از طرفداران از حذف نام‌های بزرگ دیگر از لیست ناراحت هستند.

یکی از هواداران نوشت: «ChatGPT دیوانه است! بنزما را حذف کنید و لوئیس سوارس، ساموئل اتوئو یا دیدیه دروگبا را جایگزین او کنید. دنی آلوس به مراتب بهتر از کافو است.» دیگری گفت: «تا وقتی مودریچ هست زیدان چرا؟» شخص بعدی اشاره کرد: «لواندوفسکی به جای بنزما و مارسلو به جای روبرتو کارلوس.» و دیگری افزود: «شما باید به بازیکنان رئال احترام بگذارید. کاسمیرو، کارواخال، راموس، کروس.»

نظر شما چیست؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج