۱۳۱۳۲۸۵
۴۹۷۹
۴۹۷۹
پ

عجیب ولی واقعی، بازگشت خداداد به میادین فوتبال!

در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.

ورزش سه: آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.

نکته جالب این قضایا اما هیچ‌کدام از این‌ها نیست؛ جالب اینجاست که «خداداد عزیزی» قرار است در نقش مهاجم این تیم به میدان برود و در این مسابقات در کنار تیمی باشد که نام خودش روی آن است. گفته می‌شود حتی خداداد اعلام کرده «امیرحسین عزیزی» پسرش هم از تیم جوانان به این تیم ملحق شود و شماره ۱۱ همیشگی او را، پسرش به تن کند و خداداد با شماره دیگری به میدان برود.

رهبر و عسکری این روزها در حال سرجمع کردن تیم‌شان هستند و احتمالاً با حضور خداداد در خط حمله، باید به فکر بازیکنان دیگری برای سایر خطوط تیم باشند. 

حضور خداداد عزیزی در مسابقات رسمی، حتی در لیگ دسته اول فوتبال مشهد می‌تواند اخبار جالبی از مشهد و استادیوم پیر تختی مخابره کند و باید منتظر نخستین تصویر از حضور خداداد در یک بازی رسمی پس از سال‌ها خداحافظی او از فوتبال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج