۱۳۱۳۵۰۷
۲۶۱۴
۲۶۱۴
پ

وضعیت پیچیده آبی‌ها برای دیدار با نساجی

تیم فوتبال استقلال در حالی دیدار هفته پایانی خود مقابل تراکتور را پشت سر گذاشت که در این دیدار به مانند چند دیدار اخیر صالح حردانی در غیاب یامگا برای این تیم به میدان رفت تا جور مدافع ثابت و فرانسوی استقلال در فصل جاری را بکشد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال در حالی دیدار هفته پایانی خود مقابل تراکتور را پشت سر گذاشت که در این دیدار به مانند چند دیدار اخیر صالح حردانی در غیاب یامگا برای این تیم به میدان رفت تا جور مدافع ثابت و فرانسوی استقلال در فصل جاری را بکشد. یامگا که در دیدار دربی از ناحیه کشاله مصدوم شده بود گویا این میراث شوم و بدیمن یعنی مصدومیت را برای جانشینان خود باقی گذاشته تا جایی که در همین دیدار اخیر در مقابل تراکتور هر دو جایگزین وی مصدوم شده تا سرنوشت سمت راست استقلال در بازی با نساجی از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پیچیده شود. 

در دیدار عصر پنجشنبه ابتدا حردانی و سپس میرزایی که عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته بود با مصدومیت مواجه شده و زمین را ترک کردند تا درنهایت جلالی به این منطقه از زمین رفته و در پست غیر تخصصی استقلال را همراهی کند. حردانی روز گذشته با پای بانداژ شده در تمرین حاضر شد و گویا وضعیت وی تا حدودی بهتر از میرزایی هست که زانوی او در این دیدار پیچیده و حالا منتظر است تا‌ ام‌آر‌آی سرنوشت وی برای ادامه فصل را مشخص کند. 

در این بین البته در صورتی که یامگا با سلامتی کامل به تهران برگردد بدون شک این بازیکن گزینه اول ساپینتو برای دیدار با نساجی به شمار می‌رود، در غیر این صورت اگر حردانی یا میرزایی هرکدام به این دیدار برسند، طبق اولویت یاد شده استقلال را در دیدار چهارشنبه پیش‌ رو همراهی خواهند‌ کرد. این در شرایطی است که در صورت غیبت هر ۳ نفر به مانند دقایق پایانی دیدار با تراکتور، جلالی در سمت راست زمین و سلمانی در نقطه مقابل در سمت چپ در ترکیب استقلال بازی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج