adexo3
۱۳۱۳۶۷۵
۱۳۹۱
۱۳۹۱
پ

هنانوف: از حضور در پرسپولیس خیلی خوشحالم

مدافع تاجیک پرسپولیس می‌گوید از حضور در پرسپولیس خوشحال است.

یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان خارجی که تا به حال به فوتبال ایران آمده، وحدت هنانوف است. مدافع تاجیکستانی پرسپولیس تابستان گذشته به این تیم آمد و امسال موفق شد اولین جام خود را به همراه پرسپولیس کسب کند. هنانوف که توانایی بازی در چند پست را برای پرسپولیس دارد، در این فصل اکثرا نیمکت‌نشین بود. با این حال در یک مقطع و در چندبازی به عنوان مدافع راست در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. اوج کار هنانوف در بازی برگشت مقابل تراکتور در تبریز بود. بازی که ابتدا پرسپولیس با دو گل از حریف پیش افتاد ولی به یک‌باره تراکتور به بازی برگشت و کار را به تساوی کشاند. هنانوف اما مثل یک ناجی ظاهر شد و در آخرین دقیقه بازی موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا ۳ امتیاز به حساب پرسپولیس واریز شود. امتیازاتی که اگر کسب نمی‌شد، پرسپولیس نمی‌توانست قهرمان شود. بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ با وحدت در این خصوص و مسائل دیگر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

در دومین فصل حضورت در ایران موفق شدی اولین جام قهرمانی را با پرسپولیس به‌دست بیاوری. از حس و حالت برای ما بگو.

خب این قهرمانی خیلی شیرین بود و البته سخت به‌دست آمد. تیم ما خیلی زحمت کشید و سخت تلاش کرد تا این عنوان را کسب کند. خیلی خوشحالم که من هم عضوی از تیم قهرمان ایران هستم و امیدوارم باز هم بتوانیم جام بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم ما بهترین تیم لیگ بودیم و با شایستگی توانستیم عنوان قهرمانی را به‌دست بیاوریم.

در مقطعی از فصل صدر جدول را از دست دادید ولی بردهای پشت سر هم باعث شد تا دوباره به صدر برگردید و در نهایت هم قهرمان شوید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

ما در خیلی از هفته‌های این فصل صدرنشین بودیم و بیشتر از هر تیم دیگری حضور در صدر را تجربه کردیم. لیاقت این عنوان را داشتیم و خیلی برای رسیدن به قهرمانی تلاش کردیم. در چند بازی امتیازات زیادی از دست دادیم و همین باعث شد تا تیم‌های دیگر از ما پیش بیفتند. با این حال ما می‌خواستیم هرطور شده قهرمان شویم و برای رسیدن به آن هم زحمت کشیدیم.

در بازی برگشت با تراکتور در دقایق پایانی گل برتری تیمت را زدی و اگر آن گل نبود، پرسپولیس نمی‌توانست قهرمان شود.در مورد آن گل هم صحبت کن.

درست است که من گل زدم ولی کل تیم کمک کردند تا این گل به ثمر رسید. شکست و پیروزی برای همه تیم است و همه در آن سهیم هستند. با این حال خوشحالم که سهمی در قهرمانی تیمم داشتم و توانستم برای پرسپولیس گل‌زنی کنم.

هنانوف: از حضور در پرسپولیس خیلی خوشحالم

در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بودی. این موضوع تو را ناراحت نمی‌کرد؟

ما همه عضو یک تیم هستیم و هرکسی که بازی می‌کند همه توانش را برای پرسپولیس می‌گذارد. کادرفنی تشخیص می‌دهد که چه کسی بازی کند و یا چه بازیکنی نیمکت‌نشین باشد. من هم هروقت کادرفنی صلاح بداند بازی خواهم کرد و از این بابت مشکلی نیست. چیزی که برای من اهمیت داشت، قهرمانی با پرسپولیس بود که خداراشکر به‌دست آمد. بازیکنان پرسپولیس همگی جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند و من از این‌که کنار چنین بازیکنانی بازی می کنم، خیلی خوشحالم.

با دو برد در جام حذفی می‌توانید دومین جام این فصل را هم به‌دست بیاورید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

در پرسپولیس نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کنید. این تیم همیشه برای قهرمانی جنگیده و قطعا در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی هستیم. می‌خواهیم این جام را هم به‌دست بیاوریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدوارم مقابل حریفمان نمایش خوبی داشته باشیم و نتیجه هم به نفع ما باشد.

ممکن است در فینال دوباره مقابل استقلال قرار بگیرید. نظرت در این باره چیست؟

مشکلی وجود ندارد و ما آمادگی بازی کردن با هر تیمی را داریم. فرقی نمی‌کند کدام تیم مقابل ما قرار بگیرد. سعی می‌کنیم سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

در نیم‌فصل خیلی‌ها از جدایی تو صحبت می‌کردند. تو ماندی و با پرسپولیس قهرمان هم شدی.

من پرسپولیس را دوست دارم. تیم ما بسیار خوب است و من نمی‌خواستم جدا شوم. می‌خواستم بمانم و با تیمم قهرمان شوم. همین اتفاق هم افتاد و از این موضوع خیلی راضی ام. امیدوارم باز هم بتوانم با پرسپولیس قهرمان شوم و جام بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج