۱۳۱۳۷۴۲
۲۸۷۸
۲۸۷۸
پ

جهانبخش همه را سر کار گذاشت!

ستاره ایرانی فاینورد در جریان پیروزی تیمش مقابل اِمِن توانست پاس گل بدهد.

ورزش سه: ستاره ایرانی فاینورد در جریان پیروزی تیمش مقابل اِمِن توانست پاس گل بدهد.

در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم اوده میردیک به مصاف اِمِن رده شانزدهمی رفت.

یاران جهانبخش که هفته گذشته قهرمانی‌شان در لیگ اردیویسه هلند را قطعی کرده و امروز برابر یکی از گزینه‌های سقوط قرار گرفته بودند، در نیمه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند، اما در دقیقه ۸۰ توسط دنیلو به گل دوم مقابل اِمِن رسیدند و پیش افتادند.

ستاره ایرانی فاینورد که پیش از این در ۲۶ بازی لیگ هلند پنج گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده بود، در دقیقه ۵۸ مسابقه امروز مقابل اِمِن به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و انگیزه زیادی داشت تا این آمار را بهتر کند که توانست در لحظات پایانی با یک پاس دیدنی زمینه‌ساز گل سوم تیمش شود.

جهانبخش همه را سر کار گذاشت!
جهانبخش در این لحظه با یک پاسِ پشت پای تماشایی، تمام بازیکنان را فریب داد و توپ را به دنیلو رساند تا این بازیکن با شوت پای چپ زمینی سومین گل فاینورد را بزند.

جهانبخش در دقیقه ۶۸ دو بار با نفوذهای سریع و پاس‌های خود خطرساز ظاهر شد که هر دو بار تیم فاینورد به کرنر رسید، ولی از این فرصت استفاده نکرد، ولی یک دقیقه پس از این اتفاق نزدیک بود با شوت تماشایی ستاره ایرانی‌اش به گل برسد که ضربه محکم راه دور او تبدیل به گل نشد و از روی دروازه اِمِن به بیرون رفت.

نمایش تاثیرگذار ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۸۶ نتیجه داد و او پس از دریافت پاس در عرض کاسانویریو از سمت راست زمین، بدون مکث و با یک پاس به عقب دنیلو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن تعویضی دومین گل خود را مقابل اِمِن بزند و نتیجه را سه بر یک کند.

یاران جهانبخش با کسب پیروزی پُرگل خارج از خانه مقابل اِمِن ۸۲ امتیازی شدند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه هلند، اختلاف امتیازی‌شان با آیندهوون رده دومی به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج