جاباما
۱۳۱۳۸۱۱
۳۱۶۵
۳۱۶۵
پ

مدافعی که معادلات ساپینتو را به هم زد

استقلال روز چهارشنبه با هدف کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، به مصاف نساجی می رود. آبی پوشان که در صدد کسب یک جام در این فصل از رقابت های فوتبالی هستند، باید ابتدا از سد حریف قائمشهری خود گذشته و سپس منتظر حریف خود در بازی فینال باشند.

ورزش سه: استقلال روز چهارشنبه با هدف کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، به مصاف نساجی می رود. آبی پوشان که در صدد کسب یک جام در این فصل از رقابت های فوتبالی هستند، باید ابتدا از سد حریف قائمشهری خود گذشته و سپس منتظر حریف خود در بازی فینال باشند.

ساپینتو برای این بازی با یک چالش مهم روبرو شده است. او در ۲ دیدار قبل برابر مس رفسنجان و تراکتور، از زوج های متفاوتی در قلب خط دفاعی استفاده کرد. او برابر تیم محمد ربیعی از عارف غلامی و محمدحسین مرادمند استفاده کرد و مقابل تبریزی ها نیز مجددا مرادمند و این بار سیلوا را به میدان فرستاد.

مدافعی که معادلات ساپینتو را به هم زد

مدافعی که معادلات ساپینتو را به هم زد

هر چند استقلال در این 2 دیدار دروازه خود را باز شده دید ولی محمدحسین مرادمند توانست در هر 2 مسابقه گلزنی کند و روی کامبک تیمش در رفسنجان نقش بزرگی داشت. علاوه بر این، او در کارهای دفاعی نیز وظایف خود را به خوبی انجام داد و تصور می شود او یکی از مدافعین تیم در بازی با نساجی باشد.

حالا سرمربی پرتغالی باید از میان عارف غلامی و رافائل سیلوا، یک بازیکن را برای بازی در کنار مرادمند انتخاب کند. 2 بازیکنی که عملکردشان برابر پرسپولیس و صنعت نفت با انتقادهایی روبرو شده بود و باید دید در نهایت برای این بازی مهم، کدامیک از آنها به میدان می رود هر چند که حضور همزمان سیلوا و عارف و نیمکت نشینی مرادمند نیز می تواند یکی از پلن های ساپینتو باشد.

مدافعی که معادلات ساپینتو را به هم زد

مدافعی که معادلات ساپینتو را به هم زد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج