۱۳۱۴۲۶۹
۳۹۰۹
۳۹۰۹
پ

بررسی سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

با حذف استقلال از رقابت های آسیایی به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، بحث ۴ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمی پیچیده شد.

ایلنا: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در حال ارسال تاییدیه یا عدم تایید مجوز باشگاه‌ها هستند که لازمه حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

روز گذشته خبر رسید که باشگاه استقلال مورد تایید قرار نگرفته است تا همانطور که پیش بینی شده بود این تیم توانایی حضور در لیگ قهرمانان آسیای فصل جدید را نداشته باشد.

با توجه به تغییر فرمت مسابقات آسیایی و اینکه به دلیل برگزاری جام جهانی در سال گذشته، دو فصل مسابقات با هم ادغام شده‌اند، پیش از این اینطور عنوان شده بود که قهرمان دو دوره لیگ به عنوان سهمیه مستقیم و قهرمان دو دوره جام حذفی به عنوان دو سهمیه پلی آف راهی مسابقات خواهند شد ولی حالا با توجه به عدم تاییدیه استقلال شرایط متفاوت شده است.

به همین بهانه به بررسی شرایط ۴ نماینده احتمالی فوتبال ایران در مسابقات آسیایی می‌پردازیم.

پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ برتر سهمیه مستقیم و قطعی مسابقات را گرفته است و یکی از چهار سهمیه فوتبال ایران بدون شک پرسپولیس خواهد بود و برای سه سهمیه دیگر باید سراغ اما و اگرها برویم.

قهرمان فصل گذشته جام حذفی نساجی مازندران بود و در حال حاضر یکی از چهار تیم نیمه نهایی رقابت‌هاست که این تیم را هم باید در بین سهمیه‌های قطعی ایران در نظر بگیریم. پرسپولیس که صعودش قطعی شده و استقلال که حذف شده دو تیم دیگر مسابقات هستند که تکلیفشان روشن است و گزینه دیگری می‌ماند که هوادار تهران است. پس هوادار شانس این را دارد تا یکی از چهار سهمیه لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال سپاهان هم به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر شانس بالایی برای حضور در مسابقات به عنوان یکی از دو سهمیه پلی آف دارد و اگر هوادار تهران را سهمیه دیگر ندانیم احتمال دارد سهمیه چهارم به تراکتور برسد.

باید دید در نهایت تکلیف جام حذفی چه خواهد شد و بعد از آن چه تصمیمی برای سهمیه های سوم و چهارم فوتبال ایران در مسابقات آسیایی گرفته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج