۱۳۱۵۰۸۸
۳۴۶۸
۳۴۶۸
پ

توضیح درویش درباره عکس حاشیه‌ساز با زنان

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.

ورزش سه: مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای را با کارکنان باشگاه برگزار کرد، تا به نوعی از زحمات پرسنل ستادی باشگاه که دیده نمی‌شوند، تشکر کرده باشد.

این عکس اما خیلی زود حاشیه‌ساز شد و فضای مجازی را درنوردید. منتقدان معتقد بودند که جایگاه که برای زنان در این عکس در نظر گرفته شده، مناسب نیست و آنها در اولویت قرار نداشته‌اند.

توضیح درویش درباره عکس حاشیه‌ساز با زنان
این عکسی بود که درویش در میان کارکنان باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی سرخپوشان گرفت، که البته بسیار جنجالی و حاشیه‌ساز شد.

این موضوعی بود که پس از دیدار پرسپولیس و هوادار از درویش پرسیده شد و او در این مورد با گلایه اینطور پاسخ داد:« *بعد از قهرمانی جلسه‌ای با کارکنان باشگاه گذاشتید که در عکس منتشر شده از این جلسه زنان شرایط خوبی نداشتند.
درویش- جمله خوبی را اشاره کردید. آخر ما کجا برویم بگوییم که این همه دشمنی برای چه؟ وقتی من به باشگاه رفتم پرسنل دوست داشتند با جام قهرمانی عکس داشته باشند. اگر این پیروزی و موفقیت به دست آمده، حاصل تلاش تک تک نیروهای باشگاه است. ما گفتیم از این دوستان تشکری داشته باشیم. این دوستان هرگز دیده نمی‌شوند. صحنه گل دیده می‌شود ولی این عزیزان نه. من گفتم یک عکس یادگاری بگیریم و از آنها تشکر کنیم. گفتیم اولویت با خانم ها و جلو باشند. نوع عکس اینطوری بود. گفتیم همه با هم باشیم. این همه زحمت و نتیجه خوب .. در یک خبری نقل شد که چند نفر از بازیکنان امید مدال نگرفتند. تو را به خدا این همه زحمت را نادیده نگیرید. کسی دلش نسوخته. می‌خواهند تلاش‌های باشگاه را خدشه دار کنند. دیدید در مجوز حرفه‌ای چه ایرانی‌هایی مشکل درست کردند. اصلا من می گویم با درویش و پرسپولیس خوب نیستید، اما با ایران که نباید بد باشید. این پرسپولیس ایران است و قرار است به آسیا برود. بروید باشگاه های عربستان و چین را دنبال کنید و ببینید چند تا از باشگاه‌هایشان دولتی هستند. آیا یک خبرنگار و یک هوادار چنین چیزی می‌گوید. می‌دانم باز امشب عده‌ای دمر می‌خوابند که چرا ما به فینال رفتیم. آقا خدا خواست که رفتیم و دست ما نبود. هر کاری کردند، دسیسه کردند و ... یکی می‌گفت به یک طلبکار که پرسپولیسی است گفته‌اند چرا نمی‌روی شکایت کنی تا این‌ها دستشان بسته شود. خب متاسفانه چنین فضایی است که مشکلاتی ایجاد می‌کند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج