adexo3
۱۳۱۵۹۵۹
۳۰۶۱
۳۰۶۱
پ

نگرانی بزرگ پرسپولیسی‌ها قبل از دربی

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی که قرارداد بازیکنان تاثیرگذار این تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد، هنوز اقدام موثری برای تمدید قرارداد آنها انجام نداده‌اند.

 فوتبالی: مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی که قرارداد بازیکنان تاثیرگذار این تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد، هنوز اقدام موثری برای تمدید قرارداد آنها انجام نداده‌اند.

مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم در شرایطی با قهرمانی قرمزهای پایتخت به پایان رسید که آنها با بهره‌گیری از ستاره‌های تاثیرگذار خود موفق شدند در پایان هفته سی‌ام با ۶۶ امتیاز و در دوئل با سپاهان با یک امتیاز بیشتر جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا نقش بازیکنان تاثیرگذار و یا به نوعی ستاره این تیم در نتایج آنها حسابی پررنگ شود.

آنچه مشخص است هنوز کار پرسپولیس در فصل جاری به پایان نرسیده است چرا که این تیم در فینال این مسابقات باید چهارشنبه و برای کسب یک جام دیگر به مصاف رقیب دیرینه خود استقلال برود اما با این حال از همین حالا و در بازار شایعات زمزمه‌هایی در خصوص جدایی برخی ستاره‌های این تیم شنیده می‌شود و همین موضوع یکی از مهمترین چالش‌هایی است که باشگاه پرسپولیس و مدیران آن پیش رو خواهند داشت.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیز حتی پیش از این و در نشست خبری بعد از قهرمانی با هشدار به مدیران باشگاه از آنها درخواست کرده بود تا شرایط بازیکنان را بیشتر در نظر گرفته و آنها را درک کنند اما به نظر می‌رسد رضا درویش و همکارانش در باشگاه فعلا تمام تمرکز خود را روی فینال جام حذفی گذاشته و برنامه‌ای برای مذاکره با بازیکنان تیم ندارند.

نگاهی به وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس حاکی از این است در پایان فصل قرارداد نفراتی مانند میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل‌ کثیر، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، و شیخ دیاباته به پایان می‌رسد که این احتمال وجود با توجه به شرایط مالی قرمزها برخی بازیکنان حتی برای تمدید قرارداد خود با تردیدهایی مواجه شوند.

هر چند گفته می‌شود شاید شیخ دیاباته، فرشاد فرجی و هنانوف به خاطر نیمکت‌نشینی از پرسپولیس بروند اما قطعا همانطور که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم حفظ میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر در دستور کار یحیی گل‌محمدی قرار دارد اما بر اساس شنیده‌های فوتبالی ظاهراً هنوز اقدام ویژه‌ای برای تمدید قرارداد آنها صورت نگرفته یا کار برای مذاکره با آنها به شکل خیلی مقدماتی و مختصر پیش رفته است تا این بازیکنان پس از بازی مقابل استقلال در فینال حذفی بازیکن آزاد محسوب شوند.

همچنین گویا گئورگی گولسیانی که در ابتدای فصل قراردادی ۲ ساله با قرمزها امضا کرده، برای ادامه همکاری با پرسپولیس، نیاز به توافق جدید با مدیران این باشگاه دارد و نام این بازیکن را هم باید به لیست دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس اضافه کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده اتفاق جدیدی درباره این موضوع رخ خواهد داد یا نه.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج