جاباما
۱۳۱۶۱۴۷
۱۹۸۱
۱۹۸۱
پ

مدافعان پرسپولیس کار سختی در دربی دارند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن بر شمردن دلایلی که باعث می‌شود این باشگاه قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، گفت: در دربی حذفی، مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال دو بازی خوب را با دو برد پرگل پشت سر گذاشته و حالا با آمادگی کامل، منتظر فینال جام حذفی است. آبی‌ها در خط حمله شرایط بسیار خوبی دارند و با توجه به عملکرد خوب مهاجمان این تیم، روز چهارشنبه مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.

عالمی با اشاره نقش دروازه بان ها در موفقیت تیم‌هایشان در این دیدار افزود: هر دو از گلرهای خوب تیم ملی هستند، عملکرد خوبی در لیگ داشتند و اگر بازی به پنالتی بکشد، کار سختی خواهند داشت. امیدوارم حسینی آرامش خود را حفظ کرده و با هماهنگی که با خط دفاع دارد، اجازه گلزنی به حریف را ندهد.

مربی تیم هوادار در خصوص تمدید نشدن قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تصریح کرد: ساپینتو به گونه‌ای عمل کرده که طرفداران خواستار ادامه حضور او در استقلال هستند. سرمربی استقلال کارنامه خوبی داشته و باید قراردادش تمدید شود. باید به او فرصت دهیم تا بتواند برای فصل آینده هم کارش را در استقلال ادامه دهد، ضمن اینکه شناخت خوبی از لیگ برتر پیدا کرده و با جذب بازیکنان موردنظرش می‌تواند فصل موفقی را در پیش داشته باشد.

عالمی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: بازی از حساسیت زیادی برخوردار است و یک اشتباه کار را سخت خواهد کرد. استقلال اگر به دنبال پیروزی در این دیدار است، باید بدون استرس و فشار روحی وارد زمین شده و با تمرکز بالا بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش هواداران استقلال در این دیدار بسیار پررنگ است. آنها باید تیمشان را تشویق کنند، به حریف کاری نداشته باشند و تنها با حمایت از تیمشان، آنها را آماده گلزنی به حریف کرده، زیرا حمایت آنها، روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد و بازیکنان استقلال با آرامش بیشتری به کارشان در زمین ادامه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج