۱۳۱۶۱۷۳
۱۵۳۷
۱۵۳۷
پ

استیلی: استقلالی‌ها می‌خواهند داور را تحت فشار بگذارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درخواست استقلال برای حضور داور خارجی عملی نیست و تیم رقیب می‌خواهد داور ایرانی بازی را تحت فشار بگذارد.

ایسنا: حمید استیلی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: پرسپولیس با شایستگی به قهرمانی رسید. با این‌که در مقطعی فراز و نشیب وجود داشت و تیم هشت امتیاز از رقبا عقب افتاد اما به هر حال تیم توانست امتیازات را جبران کند و به لطف تساوی سپاهان برابر ملوان و البته پیروزی پرسپولیس در داربی، پرسپولیس به صدر جدول رسید و در نهایت هم قهرمان شد. از طرف دیگر برگشت عیسی آل‌کثیر و عملکرد خوب سروش رفیعی در پایان فصل کمک کرد که تیم بتواند در پایان فصل به قهرمانی برسد.

هماهنگی پرسپولیس در عمق و کناره‌ها

وی همچنین گفت: در این فصل گولسیانی گل‌های تاثیرگذاری را به ثمر رسانده  و از طرف دیگر عیسی آل‌کثیر هم گل‌های مهمی زده است. پرسپولیس با تک مهاجم بازی می‌کند و پشت آن مهاجم هم یک بازیکن حضور دارد که گاهی این دو کنار هم قرار می‌گیرند و تیم با دو مهاجم به کارش ادامه می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود پرسپولیس بازی هجومی ارائه دهد و گل‌های بیشتری بزند. تیم هم در عمق و هم کناره‌ها به بالانس خوبی رسیده است.

استیلی: استقلالی‌ها می‌خواهند داور را تحت فشار بگذارند

 

استیلی درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی هم گفت: فینال جام حذفی بازی سختی است. با اینکه پرسپولیس یک جام را گرفته اما انگیزه زیادی دارد که دوباره جام دیگری را به دست بیاورد و دبل کند. از طرف دیگر استقلال هم یک جام را از دست داده و می‌خواهد با کسب این جام هوادارانش را خوشحال کند. این موضوع نشان می‌دهد انگیزه دو تیم بسیار زیاد است.

استقلال می‌خواهد داور را تحت فشار بگذارد!

او درباره اینکه استقلالی‌ها خواهان حضور داور خارجی برای قضاوت این دیدار شده‌اند هم گفت: قطعا داور خارجی که نمی‌آید و خودشان هم این را می‌دانند اما می‌خواهند با این صحبت‌ها داور را تحت فشار بگذارند. متاسفانه فشارهای زیادی روی داور گذاشته‌اند. در داربی قبلی صحنه مشکوکی رخ داد که باعث شده الان استقلالی‌ها درباره داوری صحبت کنند. متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم VAR را بیاوریم و این موضوع باعث شده برخی تیم‌ها اعتراض کنند و گاهی حق به حق‌دار نرسد. در بازی‌های اروپایی هم کمک داور ویدئویی کمک زیادی به داوران می‌کند و  ما هم باید سعی کنیم هرچه زودتر از VAR استفاده کنیم. الان شرایط طوری شده که مربیان به جای اینکه درباره بازیکنان و عملکرد تیم خود صحبت کنند، فقط درباره داور صحبت می‌کنند تا توپ را به زمین داور بیندازند. به دنبال ضعف خود نیستند و فقط داوری را می‌بینند. شما در بازی‌های آسیایی نمی‌بینید که نیمکت تیم‌ها تا این اندازه کنار زمین را شلوغ کنند، چون قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند و محرومیت‌های سنگین در نظر می‌گیرند. با این حال در فوتبال ما این مشکلات وجود دارد و برخورد با خاطیان به صورت یکسان صورت نمی‌گیرد و سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سرخابی‌ها یک بار دیگر هم ۲۴ سال قبل در فینال جام حذفی به میدان رفتند و پرسپولیس توانست با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود. پرسپولیس در حالی در این دیدار پیروز شد که مهدی هاشمی‌نسب در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی گل اول را زد. سهراب بختیاری‌زاده در دقیقه ۵۰ نتیجه مسابقه را یک بر یک کرد اما در دقیقه ۸۵ افشین پیروانی برای دومین بار قفل دروازه استقلال را گشود و جام قهرمان به شاگردان علی پروین رسید.

استیلی: استقلالی‌ها می‌خواهند داور را تحت فشار بگذارند

امید به یک پرسپولیس مقتدر و نترس

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آخرین مصاف پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی در سال ۱۳۷۸ هم که با برتری و قهرمانی پرسپولیس تمام شد گفت: آن سال هم در لیگ قهرمان شده بودیم و هم جام حذفی را به دست آوردیم. سال ۱۳۷۷ آقای پروین به پرسپولیس برگشتند و ما تا سال ۸۰ در همه جام‌ها قهرمان می‌شدیم. در آن بازی با گل‌های مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی به قهرمانی رسیدم و بازی بسیار شیرینی برای ما بود. الان هم پرسپولیس در لیگ قهرمان شده و همه امیدوار هستند پرسپولیس با یک بازی مقتدرانه و نترس برابر استقلال قرار بگیرد و یک جام دیگر به دست بیارود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج