۱۳۱۶۴۲۱
۴۶۵۰
۴۶۵۰
پ

خبر شوکه‌کننده درباره مسی به بارسایی‌ها

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد زیاد منتظر بارسلونا بماند و از سوی دیگر پیشنهاد این باشگاه هم جدی نیست.

خبرورزشی: لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد زیاد منتظر بارسلونا بماند و از سوی دیگر پیشنهاد این باشگاه هم جدی نیست.

لیونل مسی، فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن و کاپیتان تیم ملی آرژانتین آماده است در مورد آینده خود تصمیم بگیرد در حالی که از تیم‌های بارسلونا و الهلال پیشنهادهای جدی دارد.

با وجود شایعات بسیار هنوز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده است. خورخه، پدر این ستاره نیز پیش از این گفته بود که او قصد دارد بعد از تمام شدن همه چیز در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. بازگشت به بارسلونا یکی از احتمالات جذاب در این مورد که البته گفته می‌شود شاید عملی نشود.

مسی در تاریخ ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود چون قراردادش با پی‌اس‌جی به پایان می‌رسد. مسی یک پیشنهاد اغواکننده نیز از الهلال عربستان در جیب دارد و طی روزهای اخیر طبق ادعای رسانه اسپانیایی اسپورت، چند پیشنهاد دیگر نیز دریافت کرده است. اسپورت همچنین مدعی شد که از طریق منابع موثق خود دریافته که بارسلونا در حال حاضر جدی‌ترین گزینه مسی نیست چرا که باشگاه کاتالان هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به این بازیکن ارائه نکرده است.

آبی‌اناری‌ها هنوز لالیگا را به پایان نرسانده‌اند و قطعا مهمترین دغدغه آنها در پایان فصل خروج از شرایط مالی آشفته خواهد بود که حتی امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نیز از آنها صلب می‌کند. همین موضوع باعث شده تا این گونه به نظر برسد که قهرمان لالیگا برخلاف رسانه‌ها و هواداران، مسی را فراموش کرده و هنوز برنامه جدی برای جذب او ندارد. اینطور که اوضاع پیش می‌رود مسی نمی‌خواهد برای مدت طولانی صبر کند و مشتاق است که به‌زودی درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

برای این بازیکن هیچ اطمینانی وجود ندارد که آیا باشگاه بارسلونا در نهایت بتواند تا موعد مقرر پیشنهادی برای جذب او ارائه کند یا خیر و همین می‌تواند به تصمیماتی دیگر از سوی این بازیکن منجر شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج