۱۳۱۶۴۵۲
۳۴۰۴
۳۴۰۴
پ

تهدید ۸بازیکن معترض تیم ملی از سوی فدراسیون!

انصراف هشت ملی‌پوش تیم ملی واترپلو ایران شوک بزرگی به ورزش کشور وارد آورده است.

اعتمادآنلاین: انصراف هشت ملی‌پوش تیم ملی واترپلو ایران شوک بزرگی به ورزش کشور وارد آورده است. 

انصراف هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ارشیا الماسی، حامد ملک‌خانبانان، پیمان اسدی، سهیل رستمیان، امین قویدل، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدانخواه و امیرحسین رهبر هشت بازیکنی هستند که با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند به خاطر برخی مسائل قید حضور در تیم ملی را زده‌اند.

در بخشی از بیانیه منتشرشده از سوی این بازیکنان در فضای مجازی آمده است: «با توجه به شرایط فعلی تیم ملی واترپلو و آماده نبودن امکانات و شرایط، جهت رویارویی با قدرت‌های برتر آسیا، در حالی که می‌توانستیم شانس حضور در فینال را داشته باشیم، در اردوی تیم جهت حضور در بازی‌های آسیایی شرکت [نمی‌کنیم] که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: عدم برگزاری اردوهای مناسب، عدم همکاری با آقای چیریچ، عدم دعوت از مربی خارجی جدید و عدم استفاده از سرمایه‌های داخلی و عدم اجرای قول و قرارهای فدراسیون.»

این ملی‌پوشان در ادامه نوشتند، در میان گذاشتن این گلایه‌ها با مقامات فدراسیون به نتیجه نرسیده و [پاسخ] روشنی مبنی بر حل مشکلات دریافت نشده است و به جای حل مشکل و ایجاد راهکار مناسب برای افتخارآفرینی در فاصله کم باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی، بازیکنان به حذف از تیم‌ ملی و ممنوعیت از حضور در لیگ برتر واترپلو تهدید شده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «آیا پاسخ به درخواست حق، منطقی و حرفه‌ای بازیکنان تیم‌ ملی تهدید است؟ هیچ‌گونه خصومت و عناد شخصی با هیچ فردی اعم از اعضای محترم فدراسیون و اعضای محترم کادر فنی فعلی نداریم و همه دغدغه ما صرفاً از روی خیرخواهی برای ورزش، حفظ زحمات گذشته و بهتر شدن نتایج آتی است.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج