۱۳۱۶۷۵۶
۳۳۴۲
۳۳۴۲
پ

قاچاق مواد مخدر و چاقوکشی توسط گلزن سابق

کوئینسی پرومس مهاجم تیم اسپارتاک مسکو با دو اتهام سنگین مواجه است.

خبرورزشی: کوئینسی پرومس مهاجم تیم اسپارتاک مسکو با دو اتهام سنگین مواجه است.

کوئینسی پرومس مهاجم سابق آژاکس و هلند به دلیل قاچاق کوکائین تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. دادستانی عمومی هلند تأیید کرده که پرومس متهم است که ۱۳۷۰ کیلوگرم از مواد مخدر را در دو محموله وارد کرده است که در سال ۲۰۲۰ در آنتورپ و با همکاری پلیس بلژیک کشف شد.

قاچاق مواد مخدر و چاقوکشی توسط گلزن سابق

پرومس که در حال حاضر در روسیه با اسپارتاک مسکو بازی می کند، پس از اینکه شواهد جدیدی در مورد یک حادثه چاقوکشی به دست آمد، با اتهام حمله شدید نیز مواجه است. او پیش از این هم به جرم حمله به پسرعمویش با چاقو به دادگاه رفته بود.

دادستانی هلند روز سه شنبه تایید کرد که پرومس به اتهام قاچاق ۱۳۷۰ کیلوگرم کوکائین به خاک این کشور با کیفرخواست دادستانی به دادگاه معرفی شده است.

به گزارش رسانه‌های هلندی جلسه مقدماتی دادگاه این فوتبالیست هلندی روز دوشنبه هفته آینده در این کشور برگزار خواهد شد. پرومس در حال حاضر در اسپارتاک مسکو بازی می‌کند. پرونده قاچاق مواد مخدر تنها موردی نیست که این فوتبالیست هلندی را به دادگاه کشانده است. او در پرونده‌ای جداگانه به اتهام حمله با چاقو و ضرب و جرح پسرعمویش دادگاهی شده است.

بر اساس گزارش‌ها او در یک مهمانی خانوادگی با چاقو به زانوی پسرعمویش ضربات متعددی وارد کرده است. او پیش‌تر این اتهام را تکذیب کرده بود، ولی پلیس با ارائه فیلمی از جلسات بازجویی او به دادگاه نشان داد که پرومس به این اتهام اعتراف کرده است.

دادستانی در بیانیه ای اعلام کرد: «دادستان عمومی برای مردی که مظنون به زدن چاقو از ناحیه زانو به پسر عمویش است، دو سال درخواست محکومیت کرده است.»

پرومس دومین حضور خود را در تیم اسپارتاک مسکو سپری می کند. او در طول دوران حرفه ای خود برای تیمهای اف سی توئنته، سویا و آژاکس بازی کرده است و همچنین ۵۰ بازی ملی برای تیم ملی هلند انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج