adexo3
۱۳۱۷۱۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ما هم ساپینتو را فراموش نمی‌کنیم!

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی حرف‌هایی تلافی‌جویانه زد که خلاف فیرپلی، جوانمردی و اصول اخلاقی فوتبال است.

روزنامه ایران: ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی حرف‌هایی تلافی‌جویانه زد که خلاف فیرپلی، جوانمردی و اصول اخلاقی فوتبال است. او رو به هواداران استقلال گفت:«رفتار بیرانوند را فراموش نکنید!» فارغ از اینکه یادآوری  صحبت‌های سرمربی پرتغالی استقلال برای تحریک هواداران این تیم و تنها با هدف سیبل قرار دادن «علی‌بیرو» و نثار فحش و ناسزا به سوی دروازه‌بان پرسپولیس بیان شد، چیزهای مهم‌تر دیگری هم وجود دارد که نباید آنها را فراموش کنیم، گرچه سابقه نشان می‌دهد ما همواره انسان‌های فراموشکاری هستیم!

هواداران -چه استقلالی و چه پرسپولیسی- رفتار «زشت، زننده و خارج از عرف» بیرانوند که مغایر با شعار فیفا (RESPECT) است را فراموش نمی‌کنند، همان‌طور که فحاشی ساپینتو به داوران که با الفاظ رکیک و از آن بدتر با بی‌تفاوتی سازمان لیگ، کمیته‌ انضباطی و اخلاق همراه بود را فراموش نخواهند کرد.

اگر فراموشکار نباشیم، ذهن ما تلنبار می‌شود از بداخلاقی و بی‌ادبی سرمربی استقلال که در لیگ‌برتر بی‌سابقه است؛ انعکاسی بارز از لمپنیسم، آن هم از سوی یک مربی خارجی که باید به فوتبال ایران درس‌ها و نکات تازه‌ای بیاموزد؛ مردی که مدعی فوتبال روز است و کارنامه‌اش را به رخ مربیان ایرانی می‌کشد اما در عمل جز بی‌ادبی، رفتار و گفتار ناشایست و اتهام تبانی‌ زدن به بازیکن خودی و تیم رقیب، چیز مهم دیگری در ذهن اهالی فوتبال ثبت نکرده  است.

هواداران استقلال احتمالاً رفتار بیرانوند را فراموش نمی‌کنند اما بی‌شک درباره کارنامه ساپینتو بحث بیهوده لازم نیست و بدعت‌ها، بداخلاقی‌ها و رفتار چیپ و «لو کلاس» ساپینتو هرگز فراموش نخواهد شد. به‌ نظر می‌رسد تنها یادگاری‌ و آورده‌ ساپینتو برای فوتبال ایران در همین دو کلمه ‌خلاصه ‌شود:«هیچ و پوچ!» چیز بیشتری در نقد این مربی لازم نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج