۱۳۱۷۶۹۳
۲۳۵۴
۲۳۵۴
پ

زلاتان: من سوپرمن هستم!

زلاتان ایبراهیموویچ اسطوره سوئدی در ۴۱ سالگی در بازی مقابل هلاس ورونا در روز یکشنبه با روسونری خداحافظی خواهد کرد.

خبرورزشی: زلاتان ایبراهیموویچ اسطوره سوئدی در ۴۱ سالگی در بازی مقابل هلاس ورونا در روز یکشنبه با روسونری خداحافظی خواهد کرد.

دومین دوره حضور زلاتان ایبراهیموویچ در میلان به پایان رسید. مهاجم سوئدی روز یکشنبه آخرین بازی خود را در ورزشگاه سن‌سیرو در ۴۱ سالگی و سه سال پس از بازگشت به باشگاه ایتالیایی پس از حضور در لس‌آنجلس گلکسی انجام خواهد داد.

زلاتان: من سوپرمن هستم!

زلاتان در دیدار مقابل هلاس ورونا مورد تشویق هواداران سن‌سیرو قرار خواهد گرفت، اما هنوز از مصدومیتی که از پایان ماه آوریل دچارش شده بهبود پیدا نکرده و نمی‌تواند بازی کند.

ایبراهیموویچ با ۴۱ سال سن که به دلیل مصدومیت تنها توانسته ۴ بازی در این فصل لیگ انجام دهد، به فکر بازنشستگی نیست. او در مصاحبه‌ای که با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» انجام داد، به صراحت می‌گوید: «فکر می‌کنم هنوز قابلیت‌های زیادی دارم و به رفتن فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم باید به بازی ادامه دهم، اما باید تعادل را پیدا کنم. مانند زندگی. بدون تعادل و ثبات مثل بمب می‌شوی و بمب‌ها منفجر می‌شوند.»

بنابراین، بازیکن سوئدی به شایعات احتمالی در مورد بازنشستگی خود پایان می‌دهد و اطمینان می‌دهد که بازنشستگی باید زمانی رخ بدهد که بدون مصدومیت در زمین باشد. او در این مصاحبه گفت: «در سال‌های اخیر خیلی به خودم فشار آوردم، اما ذهنم بسیار قوی است. هر بار که بازی می‌کنم احساس می‌کنم سوپرمن هستم.»

ایبراهیموویچ که طبق گفته‌های خودش چیزی درباره تمدید احتمالی قرارداد خود در میلان نمی‌داند، تمایل خود را برای ادامه حضور در این باشگاه تاریخی ایتالیایی پنهان نمی‌کند. او گفت: «میلان خانه من است، اما من چیزی در مورد قراردادم نمی‌دانم. فقط باید بدانم که بازیکن میلان هستم، آنوقت می‌فهمم چه کاری باید انجام دهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج