جاباما
۱۳۱۷۸۰۱
۴۵۳۵
۴۵۳۵
پ

واکنش داور دربی به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها!

داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.

ایسنا: اشکان خورشیدی داور داربی ۱۰۱ حواشی مختلفی را در این دیدار تجربه کرد. او که از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود، در پایان این دیدار تصویری از خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی‌ها بود و همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

خورشیدی در گفت‌وگویی نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان داخل زمین آمده بودند. بنده این موضوع را به داور چهارم و نماینده فدراسیون گوش‌زد کردم. با کمک این دوستان مربیان را به بیرون زمین هدایت کردیم.

داور داربی ۱۰۱ افزود: عسگری، آنالیزور پرسپولیس وارد زمین شد و بنده از داور خواستم به وی اخطار دهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد فرار کرده و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. آخر بازی به پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت که قصد قایم شدن داشته و من هم خنده‌ام گرفت. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نبوده و حتی در گزارش بازی هم اخطار مربی پرسپولیس ثبت شده است.

واکنش داور دربی به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها!

همچنین بعد از بازی تصاویری هم از حسن ظهیری، کمک داور دوم بازی منتشر شده که در حال عکس انداختن از جشن قهرمانی پرسپولیس است که افشاریان، رئیس کمیته داوران در واکنش به این مساله دستور رسیدگی داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج