جاباما
۱۳۱۸۷۸۴
۱۳۸۴
۱۳۸۴
پ

ژاوی: مسی در مذاکره با بارسا دست بالا را دارد

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید در حالیکه مذاکره بین رئیس باشگاه لاپورتا و خورخه مسی درباره بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسا ادامه دارد مسی در این مذاکره دست بالا را دارد.

ورزش سه: ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید در حالیکه مذاکره بین رئیس باشگاه لاپورتا و خورخه مسی درباره بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسا ادامه دارد مسی در این مذاکره دست بالا را دارد.

ژاوی: مسی در مذاکره با بارسا دست بالا را دارد

امیدهای هواداران بارسا به بازگشت اسطوره آرژانتینی‌شان لیونل مسی در روزهای گذشته بیشتر شده است. ژاوی امروز بعد از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل ویسل کوبه در یک بازی دوستانه در این باره صحبت کرد و سعی کرد به هواداران بیشتر امید بدهد.

ژاوی در پایان بازی بارسا و ویسل کوبه به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر همه چیز به رئیس باشگاه و پدر لئو مسی بستگی دارد. باید ببینیم چه پیش می‌آید. همه با هم خواهیم فهمید که در نهایت چه رخ خواهد داد ولی من این را به شما می‌گویم که در این مذاکرات لئو دست بالا را دارد".

ژاوی: مسی در مذاکره با بارسا دست بالا را دارد

به نظر می‌رسد اتفاقی که تا چندی پیش همه گمان می‌کردند غیرممکن است لحظه به لحظه امکان‌پذیرتر می‌شود. پدر مسی، خورخه، روز دوشنبه در شهر بارسلون در حال مذاکره با خوان لاپورتا دیده شد و زمانی که از خانه رئیس بارسا بیرون آمد به خبرنگاران گفت او و لئو دوست دارند شاهد بازگشت او به بارسا باشند.

بعد از آن گزارش‌هایی منتشر شد که مدعی بود لیونل مسی در پیامی به باشگاه الهلال از این باشگاه عربستانی خواسته تا سال 2024 منتظر او بمانند. بعد از آن بود که خبر رسید لالیگا با بسته پیشنهادی مالی بارسلونا موافقت کرده و حالا همه چیز آماده است تا شاهد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج