جاباما
۱۳۱۹۵۰۲
۵۱۴۷
۵۱۴۷
پ

گزینه اصلی استقلال برای جانشینی ساپینتو

بعد از رفتن ساپینتو جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شود اما به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حالا به دنبال سرمربی خارجی هستند.

همشهری آنلاین: حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفته بود، در صورتی که ریکاردو ساپینتو به ما تا پنج شنبه جواب ندهد، سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. در حالی که ریکاردو ساپینتو روز چهارشنبه تکلیف خود را با  تیم استقلال مشخص کرد و امروز به عنوان سرمربی جدید تیم آپوئل معرفی شد، باشگاه استقلال هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرد.

ابتدا قرار بود جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شود اما به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روی سرمربی خارجی سوئیچ کردند و به همین خاطر به نظر می‌رسد، انتخاب سرمربی تیم استقلال به هفته آینده موکول شده است.

باشگاه استقلال امروز در بیانیه خود نوشت:« سرپرست مدیرعاملی باشگاه از روز گذشته مذاکرات اولیه را با چند مربی با کارنامه و موجه آغاز کرده و با در نظر گرفتن جمیع جهات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از تک تک دقایق استفاده می‌کند تا هرچه زودتر، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهد زیرا به اهمیت سرعت و دقت برای انتخاب کادرفنی، واقف هستیم. از اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی نیز درخواست می‌کنیم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز، پروسه انتخاب سرمربی را به نتیجه برساند.»

ویکتور سانچز یکی از گزینه‌هایی بود که صحبت از حضورش در تیم آبی به میدان آمد اما رسما به عنوان سرمربی کارتگا اسپانیا انتخاب شد.  حالا صحبت از آلیسیو لیسی سرمربی ۳۷ ساله و سابق لوانته است. گفته می‌شود این مربی حاضر است با ۵۰۰ هزار دلار هدایت تیم آبی را برعهده بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج