۱۳۱۹۸۶۱
۳۲۷۸
۳۲۷۸
پ

ریخت‌وپاش سپاهانی‌ها این تیم را کهکشانی می‌کند

احتمال جذب دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس توسط طلایی‌پوشان اصفهانی وجود دارد.

فوتبال ۳۶۰: سپاهانی‌ها به دنبال فعالیت گسترده در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند و بعد از ناکامی در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، طلایی‌پوشان به دنبال آن هستند تا بتوانند تیمی قدرتمند برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل پیش‌رو ببندند. ضمن آنکه حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا طلایی‌پوشان نیم‌نگاهی به رسیدن به موفقیت در این رقابت‌ها هم داشته باشند. مدیران باشگاه سپاهان در تلاش هستند تا بتوانند در بازار پیش‌رو خواسته‌های ژوزه مورایس را اجابت کنند.

مورایس که در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران، تیمی مدعی را ساخت و توانست طلایی‌پوشان اصفهانی را تا روز پایانی لیگ بیست‌ودوم در کورس قهرمانی نگه دارد، حالا برای فصل دوم به دنبال رسیدن به اولین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران است. ضمن آنکه سرمربی پرتغالی به‌واسطه تجربه موفق حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، در سودای موفقیت در این رقابت‌ها هم بوده و بعد از گذراندن یک فصل بدون جام در سپاهان، به دنبال آن است تا بتواند در فصل پیش‌رو موفق عمل کند.

ژوزه مورایس با قراردادی ۳ ساله به سپاهان آمد و هنوز دو فصل دیگر از قرارداد این سرمربی باقی‌مانده است. با توجه به قرارداد مورایس، سپاهانی‌ها با خیالی آسوده فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کردند و بعد از دائمی‌کردن قرارداد پیام نیازمند، حالا طلایی‌پوشان به دنبال خریدهای پرسروصدا هستند و گفته می‌شود چهره‌های ویژه بازار تابستانه همگی زیر ذره‌بین مدیران باشگاه اصفهانی هستند و احتمال رقم زدن نقل‌وانتقال‌های جذاب طی روزهای آینده وجود دارد.

بازگشت گران‌قیمت «نیازمند» به سپاهان

پیام نیازمند روز گذشته قراردادش را با سپاهان دائمی کرد و بعد از جدایی رسمی از پورتیموننسه، او با امضای قراردادی دوساله به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست. نیازمند در شرایطی به سپاهان پیوست که یکی از سهمیه‌های خارجی این باشگاه را پُر کرد اما نکته جالب‌توجه مرتبط با مبلغ رضایت‌نامه او است. دروازه‌بان شماره یک و ملی‌پوش طلایی‌پوشان، هنوز یک فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد داشت اما مسئولان باشگاه سپاهان با توافق یک میلیون یورویی توانستند رضایت پورتیموننسه را جلب کنند.

سپاهانی‌ها قرار است در قالب چند قسط مبلغ یک میلیون یورویی رضایت‌نامه نیازمند را پرداخت کنند. در این میان، موضوع مهم مرتبط با سقف بودجه باشگاه سپاهان است که طبق قوانین وضع شده، مبلغ رضایت‌نامه جزو سقف بودجه محسوب نمی‌شود و همین مسئله باعث شده تا سپاهانی‌ها مشکلی برای پرداخت هزینه یک میلیون یورویی رضایت‌نامه نیازمند نداشته باشند.

بمب‌های ساعتی در حوالی نصف جهان

مدیران باشگاه سپاهان قصد دارند به سرعت نقل‌وانتقالات تابستانی را پیش برده و تیم فصل آینده‌شان را تکمیل کنند. در کنار چند بازیکن جوان که مورایس خواستار جذب آن‌ها شده، در فهرست این سرمربی پرتغالی نام چندین ستاره نام‌آشنا هم به چشم می‌خورد که نزدیک‌ترین بازیکنان به سپاهان، رضا شکاری، کاوه رضایی و البته شجاع خلیل‌زاده هستند.

شکاری که فصل درخشانی را در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی گذراند، هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه سیرجانی قرارداد دارد اما بند فسخ 300 هزار دلاری او باعث شده تا سپاهانی‌ها در سودای جذب او باشند. رضا شکاری در فصل اخیر توانست آمار درخشانی را از خود به جای بگذارد و 8 گل برای گل‌گهر به‌ثمر رساند و 5 گل هم برای تیمش ساخت. مدیران سپاهان به دنبال فعال‌کردن بند فسخ او هستند و با توجه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز ارائه شده، احتمال او طی روزهای آینده با قراردادی دو ساله به سپاهان می‌پیوندد.

کاوه رضایی که فصل گذشته روزهای پرماجرایی را گذراند و نتوانست شرایط خوبی را تجربه کند، گزینه ایرانی مورایس برای تقویت خط حمله سپاهان است. رضایی در نیم‌فصل اول فصل گذشته در تراکتور حضور داشت اما بعد از فسخ غیرقانونی، شانس حضور در جمع قرمزپوشان را در نیم‌فصل دوم از دست داد. این مهاجم باتجربه بعد از نیم‌فصل دوری از فوتبال، حالا در آستانه بازگشت قرار گرفته و در شرایطی که نام او در حوالی استقلال شنیده می‌شد، گفته می‌شود که مدیران باشگاه سپاهان با او به توافق رسیده‌اند و به‌زودی از رضایی به عنوان یکی از خریدهای تابستانی سپاهان رونمایی خواهد شد.

ژوزه مورایس برای تقویت خط دفاعی تیمش هم نام چند بازیکن را به مدیران باشگاه سپاهان اعلام کرده که یکی از گزینه‌های موردنظر او، شجاع خلیل‌زاده است. خلیل‌زاده که سابقه بازی در سپاهان و پرسپولیس را دارد، بعد از گذراندن روزهایی پرماجرا در الاهلی قطر، حالا به دنبال انتخاب تیم جدید است و با توجه به اینکه احتمالاً پرسپولیس در قلب خط دفاعی قصد جذب بازیکن ندارد، گفته می‌شود که در روزهای گذشته او با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شده و احتمال حضور دوباره خلیل‌زاده در جمع طلایی‌پوشان وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج