اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۰۲۷۱
۴۲۱۰
۴۲۱۰
پ

جمله رک و عجیب مهدی طارمی درباره تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور در تورنمنت کافا کمکی به تیم ملی نمی‌کند و ما موظف بودیم که در این مسابقات شرکت کنیم.

 ایرنا: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور در تورنمنت کافا کمکی به تیم ملی نمی‌کند و ما موظف بودیم که در این مسابقات شرکت کنیم.

مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور تیم ملی در تورنمنت کافا اظهار داشت: باید در این مسابقات شرکت می‌کردیم. به نظر من فکر نمی‌کنم حضور در این مسابقات کمک خاصی به ما کند اما باید در آن شرکت کنیم.

وی در مورد پیشنهاداتی که از او به ویژه از کشور عربستان می‌رسد، افزود: الان در اردوی تیم ملی هستیم و در این باره حرف نمی‌زنم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا حضور در تورنمنت کافا به تیمک ملی کمکی نمی‌کند، تصریح کرد: بحث امکانات فدراسیون مطرح نیست. ما موظف هستیم شرکت کنیم و وقتی موظف هستیم، نمی‌توانیم نرویم. از نظر فنی کمک نمی‌کند.

طارمی در مورد قرعه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و اینکه برخی معتقدند قرعه تیم ملی تا فینال آسان است، گفت: هیچ راحتی وجود ندارد و اگر کل تیم‌ها در گروه ما باشند، برای قهرمانی باید همه را ببریم. مهم نیست که با یک تیم قوی بازی یا سه تیم قوی بازی می‌کنیم یا اصلا با تیم قوی بازی نمی‌کنیم. باید همه را ببریم.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی تاکید کرد: قلعه‌نویی یک مربی بزرگ است. شرایط تا اردوی قبل خوب بود. من در این اردو تازه وارد شدم و همه‌چیز فعلا خوب است.

مهاجم تیم ملی در رابطه با اینکه آیا بهتر نبود تیم ملی با بازیکن جوان به کافا برود، پاسخ داد: بحث مهدی طارمی، سردار آزمون و یا بازیکنان دیگر نیست. همه باید در تیم ملی باشند. ما تمریناتمان را می‌کنیم و بیشتر با هدف‌گذاری مربیان آشنا می‌شویم. نیاز به اردو داریم که کنار هم باشیم. شاید این بازی‌ها از نظر فنی به ما کمک نکند اما در کنار هم هستیم و با ذهنیت مربیان بیشتر آشنا می‌شویم. این خودش کمک بزرگی است.

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی با حضور ۷ تیم و در دو گروه از ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) آغاز می‌شود.

در گروه اول که در تاشکند برگزار می‌شود، تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عمان حضور دارند.

در گروه دوم به میزبانی بیشکک تیم‌های قرقیزستان، ایران و افغانستان همگروه هستند.

طبق تقویم این رقابت‌ها ایران ۲۳ و ۲۶ خرداد به ترتیب به مصاف افغانستان و قرقیزستان می‌رود.

تیم‌های اول هر گروه راهی فینال می‌شوند و دیدار رده بندی هم بین تیم‌های دوم هر گروه برگزار خواهد شد. این دیدارها برای روز ۳۰ خرداد پیش بینی شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج