۱۳۲۱۰۶۱
۱۵۶۳
۱۵۶۳
پ

واکنش کونته به علامت سوال بزرگ: استرس ندارم!

نتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالا برای مربیگری، بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.

ورزش سه: نتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالا برای مربیگری، بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.

واکنش کونته به علامت سوال بزرگ: استرس ندارم!

 آنتونیو کونته که بعد از قطع همکاری پیش از موعد با تاتنهام هنوز بدون تیم است در گفت‌وگوی اخیر خود تاکید کرد که برای شروع دوباره مربیگری، ایتالیا یا خارج از ایتالیا فرقی برایش نمی‌کند. او ماه مارس بعد از توافق دو طرفه با باشگاه تاتنهام قرارداد خود را به صورت دوجانبه فسخ کرد. این مربی ایتالیایی در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی در مورد آینده کاری خود صحبت کرد:

استرس پیدا کردن کار جدید ندارم

من هنوز برای مربیگری اشتیاق دارم و این میل هرگز از بین نمی‌رود. هر زمانی که درونم به من بگوید ادامه دادن درست نیست این کار را خواهم کرد. البته با این وجود برای یافتن شغل جدید استرس ندارم و اگر پیشنهاد خوبی از ایتالیا یا خارج از کشور داشته باشم آن را مورد بررسی قرار می‌دهم.

ارزیابی دوران ۱۵ ماهه در تاتنهام

این تجربه هم جنبه‌های مثبت داشت و هم منفی. در کل تجربه فوق العاده‌ای بود و حداکثر توان خود را در آن به کار گرفتیم. وقتی تیم را تحویل گرفتم در مکان هشتم یا نهم قرار داشت با این حال در پایان فصل توانستیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. این فصل هم در شرایطی که تیم در مکان چهارم قرار داشت تصمیم به قطع همکاری گرفتیم. گویا برخی تصمیم گرفته بودند که به کم راضی باشند.

تاتنهام بعد از جدایی کونته سقوط تا رده هشتم سقوط کرد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند. نیمکت‌های خالی وسوسه انگیزی چون ناپولی و یوونتوس مقابل کونته قرار دارند. در صورت جدایی سیمونه اینزاگی از اینتر می‌توان کونته را گزینه جانشینی او نیز دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج