اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۰۶۲
۳۷۵۹
۳۷۵۹
پ

معاوضه سیتی با PSG: این دو تا در ازای یکی!

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می‌دهد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می‌دهد.

منچسترسیتی تنها در صورتی با انتقال برناردو سیلوا به پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان موافقت خواهد کرد که دو ستاره ایتالیایی PSG را در ازای این معامله به خدمت بگیرد.

معاوضه سیتی با PSG: این دو تا در ازای یکی!

به گفته روزنامه فرانسوی فوت مرکاتو، باشگاه سیتی در ازای سیلوا خواستار جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان 24 ساله و مارکو وراتی، هافبک 30 ساله ایتالیایی است. پپ گواردیولا تنها در این صورت حاضر است هافبک پرتغالی خود را از دست بدهد.

خرید یک دروازه.بان ششدانگ و بازی‌سازی که قدرت تیم را بیشتر کند دو هدف بزرگ پپ در نقل و انتقالات تابستانی است. دوناروما گزینه خوبی برای دروازه سیتی به شمار می‌رود و سرمربی اسپانیایی آبی‌ها مایل است تا او را در قالب یک معاوضه یک به دو در اختیار بگیرد.

به گزارش فور فور تو، دوناروما برای فیکس شدن در سیتی باید با ادرسون رقابت کند و وراتی در صورت انتقال به قهرمان چمپیونزلیگ رقیب رودری خواهد بود. این تنها بخشی از پروژه تابستانی پپ برای تقویت تیمش است تا با مهره‌های بیشتر و باکیفیت‌تر به استقبال یک فصل فشرده دیگر برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج