۱۳۰۶۹۸۷
۸۸۸۷
۸۸۸۷
پ

با عکس فرشته حسینی هم کاسبی می‌کنید؟ خجالت بکشید

حالا دیگر کشته شدن مهسا و اتفاق‌های تلخ بعد از آن، تبدیل به دستاویزی برای دوستان سینمایی شده تا ضعف‌ها و کاستی‌ها و کمبودهای‌شان را به پای آن اتفاق‌ها بگذارند.

برترین‌ها: دامون قنبرزاده (منتقد سینما) در یک پست اینستاگرامی نوشت: 

حالا دیگر کشته شدن مهسا و اتفاق‌های تلخ  بعد از آن، تبدیل به دستاویزی برای دوستان سینمایی شده تا ضعف‌ها و کاستی‌ها و کمبودهای‌شان را به پای آن اتفاق‌ها بگذارند. سوءاستفاده از این اتفاق‌های تلخ، از همان دورانِ اوج ماجرا آغاز شد؛ جناب بازیگر یا کارگردان، یک عکس سیاه در پروفایل یا استوری‌اش می‌گذاشت، که یعنی همدرد است، اما بعد متوجه می‌شدیم در همان دوران مشغول بازی در فیلمی بوده و صدایش را در نیاورده است. از قضا خیلی هم خوشحال و خندان بوده و «درد»ی هم حس نمی‌کرده! آن عکس یا پروفایل سیاه، در واقع به او مجوزی می‌داده تا با خیال راحت کار خودش را بکند؛ این یعنی تظاهر، یعنی همان چیزی که مملکت روی آن می‌چرخد.

با عکس فرشته حسینی هم کاسبی می‌کنید؟ خجالت بکشید

حالا هم خیلی از دوستان نه‌تنها هنوز از تظاهر دست برنداشته‌اند بلکه یک مرحله جلوتر هم رفته‌اند و ضعف‌ها و کمبودها و نقص‌های آثارشان را به گردن این ماجرا می‌اندازند. به عنوان نمونه، تهیه‌کننده‌ی فیلم بسیار ضعیف «دسته‌ی دختران» ادعا می‌کند جلوی پوستر فیلم را که در آن فرشته حسینی علامت پیروزی نشان داده است، گرفته‌اند. این فیلم صد تا پوستر و عکس دارد، حالا اصلاً چرا باید عدل همان عکس را منتشر کنید؟! یعنی الان که جلوی آن عکس را گرفته‌اند، فروش فیلم افت کرده و اگر نمی‌گرفتند فروش بالا می‌رفت؟! این می‌شود از آب گل‌آلود ماهی گرفتن. 

نمونه‌ای دیگر: یکی از بازیگران سریال «نون.خ» مدعی شده ساخت فصل جدید این سریال پیش از اتفاقات فوت مهسا آغاز شده بود و هنگام ساخت آن همه‌ی عوامل «پر از درد و غم» بودند و به همین دلیل به جای سی قسمت، آن را در بیست قسمت تمام کرده‌اند. جان هر کسی دوست دارید این منت‌ها را بر سر ما نگذارید! من فصل اول و دوم «نون.خ» را بسیار می‌پسندم، اما این سریال فصل به فصل افت کرد تا در جدیدترین قسمت‌هایش حتی نتوانستم بیست دقیقه‌اش را تحمل کنم. افت سریال محسوس است و این ربطی به مهسا ندارد. 

بعد از ماجرای مهسا، تظاهر، فراربه‌جلو، دست پیش گرفتن برای پس نیفتادن و ژست همدردی اوج گرفت. نمی‌دانم اگر مهسا نبود، آقایان و خانم‌ها گیروگرفت‌های‌شان را چه‌گونه زیرسبیلی رد می‌کردند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج