اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۱۱۷
۲۹۰۱
۲۹۰۱
پ

ابراهیمی: گل عجیبی از افغانستان دریافت کردیم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مقابل افغانستان گل تعجب‌آوری دریافت کردیم.

خبرگزاری فارس: ناصر ابراهیمی در مورد پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل افغانستان در تورنمنت کافا اظهار داشت: این مسابقه یک بازی تمرینی بود تا بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شوند اما نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. ملی‌پوشان باید با شدت و قدرت بیشتری مقابل همه حریفان بازی کنند. تیم‌هایی مثل افغانستان و بنگلادش تیم‌هایی هستند که ۱۱ نفره دفاع می‌کنند. ما هم مقابل بنگلادش یکبار گرفتار شدیم. این تیم‌ها فقط دفاع می‌کنند و چشم به معدود ضد حملات خود دارند. در همین مسابقه هم دیدیم که افغانستان می‌توانست یکی دو گل دیگر هم روی ضد حملات به ما بزند. 

وی افزود: گل تعجب‌آوری هم از روی ضربه کاشته از افغان‌ها خوردیم که جای‌گیری‌ها روی این گل درست نبود. فوتبالیست‌های ما باید بدانند که حریفان هم فوتبالیست هستند گاهی می‌توانند شوت‌ها و ضربات خوبی به توپ بزنند اما ما نباید حریفان را دست کم بگیریم.

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه برخی معتقدند تیم ملی نباید در این مسابقات شرکت می‌کرد، گفت: چرا به نظر من خوب بود که تیم ملی با حریفان ضعیف هم بازی کند. حریف تمرینی همیشه نباید قدرتمند باشد. گاهی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و اجرای تاکتیک‌های خود نیاز داریم که با حریفان ضعیف‌تر بازی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به درگیری‌های رسانه‌های دو مربی اسبق  تیم ملی گفت: محمد مایلی‌کهن و امیر قلعه‌نویی هر دو از مربیان بزرگ فوتبال کشورمان هستند. مایلی‌کهن مربی تیم ملی بوده و هر دوی آنها نیز برای من عزیز هستند و برای من بازی کرده‌اند. مربیان باید بیشتر از همدیگر حمایت کنند و هوای یکدیگر را داشته باشند. گاهی این لجاجت‌های بچگانه به فوتبال ملی ضربه می‌زند و این رفتارها باعث می‌شود که در کار مربی تیم ملی اخلال ایجاد شود. بهتر است که چنین رفتارهایی را شاهد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج