adexo3
۱۳۲۱۴۵۰
۲۳۴۰
۲۳۴۰
پ

بیرانوند اگر پیشنهاد جذابی ندارد بماند

مدافع سابق پرسپولیس گفت: برای موفقیت جدا از بازیکنانی که در فاز حمله‌ باید به خدمت بگیریم، یک دفاع وسط ششدانگ نیز باید به خدمت بگیریم و آن هم کسی نیست جز کنعانی‌زادگان که بهترین است.

خبرآنلاین: مدافع سابق پرسپولیس گفت: برای موفقیت جدا از بازیکنانی که در فاز حمله‌ باید به خدمت بگیریم، یک دفاع وسط ششدانگ نیز باید به خدمت بگیریم و آن هم کسی نیست جز کنعانی‌زادگان که بهترین است.

پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و آماده‌سازی این تیم به یک چالش مهم برای مدیران باشگاه تبدیل شده است. در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند منتشر شده که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است شرایط فنی پرسپولیس حتی تحت فشار هم همیشه نرمال بوده است و ثبات در پرسپولیس این تیم را به موفقیت‌های زیادی در چند سال اخیر رسانده است. صحبت‌های مئافع سابق پرسپولیس در ادامه آمده است:

تصور قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و بردن سه‌گانه را داشتید؟

بخش فنی پرسپولیس همیشه نرمال بوده حتی در روزهایی که تیم تحت فشار قرار داشته و چه بازیکن و چه مربی بخوبی وظایفشان را انجام دادند و این یعنی ثبات و حرفه‌ای‌گری که بسیار مهم و حائز اهمیت است. پرسپولیس هیچ وقت ثباتش را از دست نداد به همین دلیل در فینال جام حذفی هم موفق شد و به قهرمانی رسیدند تا ثابت کنند قهرمانی و سه‌گانه زدن حق پرسپولیس بوده است.

اما باز هم بعضی‌ها سعی کردند قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال ببرند.

این موضوع به خاطر مشکلاتی است که در فضای مجازی وجود دارد؛ هجمه‌ای که علیه تیم پرسپولیس وجود داشت و به هیچ وجه درست هم نبود. پرسپولیس در لیگ خوب کار کرد اما عده‌ای سعی کردند تیم را تحت فشار قرار دهند ولی با قدرت فنی برتر، پرسپولیس از این مسأله هم سربلند خارج شد. در هر حال این هجمه‌ها هم به این دلیل است که شرایط فنی پرسپولیس نرمال است و هیچ تیمی به معنای واقعی چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ شخصیتی در حد پرسپولیس نبود.

در مورد بیرانوند که گفته پیشنهاد اروپایی دارد و از پرسپولیس جدا خواهد شد چه صحبتی دارید؟

اگر بیرانوند پیشنهاد جذابی ندارد که هم به سود خودش باشد و هم به نفع باشگاه بهتر است که در پرسپولیس بماند. در آسیا شرایط سختی وجود دارد با وجود این یحیی می‌خواهد خودش را به چالش بکشد چون کار بسیار سختی با وجود بازیکنانی که عربستانی‌ها به خدمت گرفته‌اند پیش روی پرسپولیس و یحیی قرار دارد. به همین دلیل یحیی می‌خواهد که خودش را به چالش بکشد.

چرا برای قهرمانی بزرگ در آسیا بعضی‌ها حاضر به هزینه کردن نیستند؟!

در فوتبال ما پول هست اما به موقع آن را هزینه نمی‌کنیم. در حالی که باید برای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند شرایط بودجه و هزینه‌ای خاصی را به وجود آورند.

برای پرسپولیس جذب چه بازیکنی را با وجود ابقای درویش لازم می‌دانید؟

قطعاً ماندن مدیر عامل خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند اما برای موفقیت جدا از بازیکنانی که در فاز حمله‌ باید به خدمت بگیریم یک دفاع وسط ششدانگ نیز باید به خدمت بگیریم و آن هم کسی نیست جز کنعانی‌زادگان که بهترین است و بعد از سال‌ها حضور در قطر و سایر تیم‌ها و سابقه بازی در پرسپولیس در لیگ قهرمانان حتماً با تجربه موفقش می‌تواند مقابل مهاجمان خارجی تیم‌های دیگر به پرسپولیس کمک کند.

در رابطه با تغذیه مهاجمان به غیر از سروش بازیکن دیگری در پرسپولیس وجود دارد؟

به نظرم برای کسب موفقیت‌های بیشتر باید برای باشگاه پرسپولیس پشتوانه‌سازی کرد. در فوتبال ما فقط خریداریم در حالی که باید توجه به بازیکنانی مانند عمری بیشتر شود بازیکنانی که بتوانند برای پرسپولیس بیشترین کمک را داشته باشند و باشگاه پرسپولیس باید تعامل بهتری با بازیکنان تیم‌های پایه داشته باشد. سروش در پرسپولیس در کار تهاجمی و تغذیه مهاجمان بهترین بود اما جدا از او محمد عمری هم با سبک متفاوت می‌توانست بهترین کارایی را در زمان حمله و تغذیه مهاجمان داشته باشد؛ بازیکنی که حتماً امسال از او بیشتر خواهیم شنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج