adexo3
۱۳۲۱۹۳۶
۶۸۸۹
۶۸۸۹
پ

فوتبالیست جوان ایرانی فوت کرد

ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله ی قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

ورزش سه: ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله ی قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت. آخرین پیراهنی که این بازیکن برتن کرد، پیراهن تیم امید شاهین بوشهر بود. او در یک بازی دور همی متاسفانه دچار حمله ی قلبی شد. بعد از این حادثه تلخ به سرعت دوستان ابوالفضل او را به بیمارستان انتقال دادند و متاسفانه در بیمارستان تلاش پزشکان موثر واقع نشد و این بازیکن جوان و خوش آتیه که می توانست به یکی از ستاره های فوتبال بوشهر تبدیل شود، دار فانی را وداع گفت.

امید که بعد از این حادثه ی تلخ از این پس بازیکنان تیم های نوجوانان و جوانان و امیدها که در لیگ های استانی به میدان می روند، پیش از حضور در مسابقات مورد معاینات دقیق پزشکی قرار گیرند تا اگر خدای ناکرده دچار مشکل قلبی هستند، متوجه این موضوع مهم شوند و به مداوای خود بپردازند. به تازگی و بعد از اتفاق تلخی که در بابلسر و برای بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر رخ داد، در تهران فدراسیون فوتبال به کمک ایفمارک در تلاش است از ۱۰ هزار بازیکن در رده های سنی مختلف آزمایشات مهم پزشکی بگیرد و متوجه میزان سلامتی آنها در آیتم های مختلف شود و برای آنها پرونده پزشکی تشکیل دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج