اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۴۷۲۰
۲۵۲۶
۲۵۲۶
پ

وقتی ساقدوش بکام شدم، ترسیده بودم!

گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود، ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.

ورزش سه: گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود، ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.

گری نویل سال‌ها دفاع راست منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس را قبضه کرده بود. او بعد از آویختن کفش‌ها دوره‌ای کوتاه و ناموفق را به عنوان مربی فوتبال گذراند، اما به نظر می‌رسد حالا به عنوان مفسر شبکه اسکای، شغل محبوبش را پیدا کرده باشد. او در مصاحبه‌ای متفاوت با گاردین، درباره گوشه‌هایی از زندگی‌اش حرف زد.

- برای مصاحبه با ستاره‌ها به دور و بر انگلیس سفر کردی. اعصاب‌خردکن‌ترین همسفرت چه کسی بوده؟

من، مطمئنم خودم هستم. من هیچ‌وقت دست از حرف زدن برنمی‌دارم. همان‌طور که در شبکه اسکای اظهارنظر می‌کنم، در زندگی هم زیاد اظهارنظر می‌کنم.

- روی کین ظاهر ترسناکی دارد، ولی در واقع ترسو است؟

این تصویر از دوران بازی و شاید بخشی از دوران مربیگری او آمده؛ اما این فقط دو درصد از واقعیت او است. روی در 98 درصد دیگر، داستان تعریف‌کن، شوخ طبع، گوش شنوا و راحت حرف بزن است. روی بیرون از زمین این شکلی است. رقابت طلب؟ بله، اما می‌توانید تا ابد با او حرف بزنید. همراه فوق‌العاده‌ای است.

- گفته‌ای ساقدوش دیوید بکام بودن، یکی از ترسناک‌ترین روزهای زندگی‌ات بوده. چرا؟

تصور کنید، من فقط 24 سال دارم و ساقدوش یکی از معروف‌ترین بازیکنان تاریخ شده‌ام. ویکتوریا و گروه اسپایس گرلز هم پدیده بودند. باید در اتاقی که پر از آدم معروف بود، 15 دقیقه حرف می‌زدم و سعی می‌کردم بامزه باشم. من استندآپ کمدین نیستم، برای همین کار سختی بود ولی فکر کنم اوضاع خوب پیش رفت. خوب آماده شده بودم!

وقتی ساقدوش بکام شدم، ترسیده بودم!

- ترجیح می‌دهی چه کسی مالک جدید منچستریونایتد شود؟
چیزی که از رهبر می‌خواهی، برقراری ارتباط خوب و شفاف است. خانواده گلیزر دقیقا برعکس این عمل می‌کنند. هواداران یونایتد در سراسر دنیا یک جامعه جهانی هستند اما نزدیک ۲۰ سال است که با آن‌ها ارتباط نگرفته‌اند. فرایند فروش باشگاه به طرز ناخوشایندی طول کشیده، همه بی‌اطلاع از وضعیت هستند. گلیزرها باید بروند اما این اعتماد را ندارم که کار درست را انجام دهند.

- اگر فوتبالیست نمی‌شدی، می‌خواستی چه کاره شوی؟
خبرنگار ورزشی ولی باید به مدرسه برگردم و دوباره انگلیسی بخوانم. گرامر من را توی توییتر ببینید. یک چیزی که هیچ‌وقت به آن متهم نمی‌شوم این است که یک نفر دیگر توییت‌های من را می‌نویسد. خیلی اشتباه املایی دارم!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج