۱۳۲۵۰۵۸
۳۰۵۸
۳۰۵۸
پ

تصمیم مهم نکونام برای قفس توری آبی‌ها

دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.

ورزش سه: علیرضا رضایی، دروازه‌بان ۲۴ ساله استقلالی‌ها، در فصلی که گذشت نتوانست آنطور که باید و انتظار می‌رفت در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرد. او اگرچه در ۴ بازی پیراهن استقلال را پوشید اما برخی اختلافات با ریکاردو ساپینتو و البته مصدومیتی که برایش پیش آمد، او را از ترکیب اصلی دور کرد.

رضایی که دومین فصل حضور در استقلال را سپری کرد، یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، اما علاقه‌مند است در تیمی باشد که بتواند بازی کند و بیشتر به چشم بیاید.

نکته قابل توجه درباره این دروازه‌بان علاقه جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، به سبک بازی او است. نکونام سال گذشته در فولاد خوزستان هم به واسطه اعتقادی که به رضایی داشت خواهان جذب این دروازه‌بان شد، اما او نتوانست رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه استقلال دریافت کند.

حالا با حضور نکونام در استقلال وضعیت رضایی پیچیده شده است. سرمربی آبی‌ها علاقه‌مند است یک دروازه‌بان خارجی یا محمدرضا اخباری را به جمع نفراتش اضافه کند و در عین حال رضایی هم دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.

اگر دروازه‌بان خارجی به استخدام استقلال در بیاید، شانس بازی کردن رضایی افزایش خواهد داشت و احتمالا او در جمع آبی‌ها ماندگار است. در صورت جذب محمدرضا اخباری اما شانس بازی کردن رضایی کمتر خواهد شد و آن وقت احتمالا شاهد درخواست رضایی برای جدایی از استقلال باشیم.

در هر صورت گره پیش آمده در کار گلر استقلالی‌ها فقط به دست جواد نکونام باز خواهد شد. ابتدا سرمربی آبی‌ها باید تصمیم خود را درباره دیگر دروازه‌بان خود اتخاذ کند و سپس وضعیت علیرضا رضایی را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج