اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۶۶۷۹
۱ نظر
۱۷۶۶
۱ نظر
۱۷۶۶
پ

بلاتکلیفی تمدیدی‌ها یحیی را شاکی کرد

باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت تقریبا یک‌ماه از فینال جام حذفی هنوز بازیکن جدیدی به‌خدمت نگرفته و تکلیف ۵ بازیکن این تیم نیز برای تمدید قرار‌داد مشخص نیست و از همه مهم‌تر اینکه سرخپوشان هنوز دور جدید تمرینات خود را شروع نکردند.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت تقریبا یک‌ماه از فینال جام حذفی هنوز بازیکن جدیدی به‌خدمت نگرفته و تکلیف ۵ بازیکن این تیم نیز برای تمدید قرار‌داد مشخص نیست و از همه مهم‌تر اینکه سرخپوشان هنوز دور جدید تمرینات خود را شروع نکردند. این یعنی اینکه وضعیت قرمز‌پوشان پایتخت اصلا مساعد نیست و شاید بهتر باشد بگوییم وضعیت در تیم قهرمان دو جام فصل گذشته حسابی قرمز است. شاید در این مورد باید به یحیی گل‌محمدی حق داد که حسابی از وضعیت موجود شاکی باشد. هر‌چند در به وجود آمدن چنین شرایطی خود او هم نقش دارد، از این جهت که برای ارائه برنامه‌ها به باشگاه برای فصل نقل‌و‌انتقالات دیر اقدام کرد، به این خاطر که برای ادامه کار در پرسپولیس مردد بود. در ادامه مروری بر آخرین وضعیت سرخپوشان و اتفاقات اخیر این تیم خواهیم داشت.

بازگشت درویش از کربلا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تقریبا هر سال برای روز عرفه راهی کربلا می‌شود در تعطیلات اخیر هم فرصت را غنیمت شمرده و به این سفر زیارتی رفت. با رفتن درویش به این سفر به‌نوعی فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی در باشگاه پرسپولیس متوقف شد. درویش روز گذشته به ایران بازگشت و قرار است از امروز مذاکراتش با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی و همچنین تمدیدی‌ها را به نتیجه برساند. هر‌چند ممکن است این شرایط هم چند روزی زمان ببرد تا به نتیجه لازم برسد.

اعتصاب ادامه دارد

همان‌طور‌که قبلا در خبر‌ها داشتیم بازیکنان پرسپولیس حاضر نشدند از روز هفتم تیر‌ماه در تمرینات تیم‌شان حاضر شوند و دلیلش این بود که آنها هنوز بابت قرارداد‌های فصل پیش خود از باشگاه طلبکارند و از طرفی پاداش‌های مربوط به دو قهرمانی و آپشن‌های دیگر قرار‌دادشان را دریافت نکرده‌اند. در این مورد قرار بود باشگاه پرسپولیس تا قبل از هفتم تیر حداقل حدود 10 تا 15 درصد از باقی‌مانده قراردادشان را بپردازد و آپشن و پاداش‌ها را به قبل از شروع فصل آینده موکول کند که این اتفاق هم رخ نداد. با توجه به همین وضعیت سرخپوشان تصمیم گرفتند تا زمانی که باشگاه با آنها تسویه‌حساب نکند در تمرینات حاضر نشوند. از این رو آغاز دور جدید تمرینات سرخپوشان از امروز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چراکه تا زمانی که واریزی به سرخپوشان انجام نشود آنها کوتاه نخواهند آمد. البته درویش در تلاش است تا پایان وقت اداری امروز حدود 10 درصد قرارداد سرخپوشان را واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت احتمال اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی کوتاه بیایند وجود دارد. هر‌چند یک‌سری از این نفرات شرط کرده‌اند که باشگاه باید پاداش‌ها و آبشن‌های قرارداد را هم واریز کند تا راضی به حضور در تمرینات شوند که این مساله کار مدیریت این باشگاه را به‌مراتب سخت‌تر از قبل می‌کند.

زاهدی می‌آید، پریرا رفتنی می‌شود

باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر درگیر انتقال دائمی شهاب زاهدی به جمع سرخپوشان بود و از طریق ایمیل نیز به توافقات نهایی با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین دست یافته است. جذب زاهدی برای باشگاه پرسپولیس یک سهمیه خارجی این باشگاه را پر خواهد کرد و آن وقت است که یحیی مجبور خواهد شد راهی برای کنار گذاشتن لئاندرو پریرای برزیلی پیدا کند. از این جهت که سرمربی پرسپولیس به‌دنبال این است تا برای خط‌حمله حتما یک مهاجم خارجی با‌کیفیت جذب کند. در این صورت پریرا تنها مزاحم او برای رسیدن به خواسته‌اش است. اگرچه یحیی هفته گذشته خیلی سر بسته اعلام کرد که پریرا در لیست مازادش نیست اما با آمدن زاهدی شرایط تغییر خواهد کرد.

مذاکرات از سر گرفته می‌شود

مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به کربلا مذاکراتی را با ایجنت‌های سعید صادقی، میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر داشت و منتظر بود تا این بازیکنان از سفر آمده و نشستی هم با خود این نفرات برای تمدید قرارداد داشته باشد. در همین راستا درویش از امروز با این نفرات و البته فعلا ایجنت‌های آنها مذاکراتش را ادامه خواهد داد تا به نتیجه نهایی برسد. در مذاکرات اولیه اختلاف مالی بین طرفین زیاد بود و به همین خاطر هم نتیجه مثبتی در بر نداشت. در این میان حتی دلخوری‌هایی هم بین آنها به‌وجود آمد که ممکن است اگر یکی از طرفین کوتاه نیاید منجر به عدم تمدید قرارداد هر یک از این نفرات شود.

درویش در مورد گولسیانی تصمیم می‌گیرد

باشگاه پرسپولیس برای پذیرفتن خواسته گولسیانی مشکل چندانی ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد. البته در این مورد باید رضا درویش تصمیم بگیرد. بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتش را با گولسیانی ادامه داد و به مانند مربیان خارجی دیگر به نتایج خوبی رسید. از آنجا که درویش به‌خاطر سفر به کربلا چند روزی در باشگاه غیبت داشت، تصمیم نهایی در مورد مدافع گرجستانی به وی سپرده شد.

عالیشاه اندازه ملی‌پوشان می‌خواهد

یکی از بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با تمدید قرارداد او دیر اقدام کرد، امید عالیشاه بود. بازیکنی که در لیست اولیه یحیی گل‌محمدی نبود، اما بعد از اینکه رضا شکاری به سپاهان رفت، یحیی نظرش در مورد کاپیتان سرخپوشان تغییر کرد. هر‌چند در این میان فشارهایی از گوشه و کنار به سرمربی پرسپولیس وارد شد که عالیشاه را از تیمش کنار نگذارد. در هر صورت این بازیکن در غیاب رضا درویش مذاکراتش را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرد و پیشنهاد اولیه را نپذیرفت. پیشنهاد پرسپولیس به عالیشاه تمدید قرارداد با مبلغ 20 درصد بیشتر از قرارداد سال پیش بود که با مخالفت شدید این بازیکن و ایجنتش همراه شده است. این در شرایطی است که او بازیکن ثابت سرخپوشان به حساب نمی‌آید. در این مورد با‌خبر شدیم که عالیشاه اندازه ملی‌پوشان پرسپولیس و به‌نوعی سقف قرارداد را از این باشگاه می‌خواهد که بعید است با موافقت درویش همراه باشد.

مربیان پرسپولیس تا فردا در ایران

باشگاه پرسپولیس همان‌طور‌که روز چهارشنبه هفته گذشته در خبرها داشتیم به‌دنبال این بوده و هست که شرایط را برای حضور مربیان خارجی‌اش از روز اول دور جدید تمرینات سرخپوشان فراهم کند. در همین راستا بلیت پرواز برای این مربیان گرفته شده و ظرف امروز و فردا آنها در ایران خواهند بود. به این ترتیب اگر شرایط برای حضور سرخپوشان در تمرینات فراهم شود، مربیان خارجی این تیم نیز استارت خواهند زد. این مربیان تا الان 95 درصد قرارداد فصل پیش خود را دریافت کرده‌اند و فقط مانده پاداش‌هایشان که قرار شده ظرف چند روز آینده به آنها پرداخت شود. قرارداد فصل پیش آنها تقریبا 180 هزار دلار بود که گفته می‌شود برای این فصل 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.

یحیی شاکی از وضعیت موجود

سرمربی پرسپولیس در‌نظر داشت تا دور جدید تمرینات تیمش از پنجم تیر‌ماه استارت بخورد، اما به‌خاطر اینکه شرایط مهیا نشد او دوباره مجبور شد دو روز تاخیر در این مورد به‌وجود بیاورد تا بلکه اوضاع تغییر کند که این اتفاق رخ نداد. امروز 10 تیر‌ماه است و هنوز باشگاه پرسپولیس نتوانسته شرایطی که یحیی خواسته را برای آغاز تمرینات فراهم کند و این مساله حسابی او را عصبانی کرده است. هیچ بعید نیست که یحیی امروز واکنش تندی به این قضیه داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که واکنش این مربی به اتفاقات پیرامون باشگاهش چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باز قهر نکنی شما با هرکیم برین تو زمین با داوری و بابا سجادتون اولین خیالتون راحت لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج