adexo3
۱۳۲۸۳۰۱
۳۷۹۵
۳۷۹۵
پ

عیدی ویژه باشگاه استقلال برای عید غدیر

در طول روزهای گذشته صحبت از نقل و انتقالات باشگاه استقلال به وفور در رسانه‌های ورزشی مطرح شده است اما...

خبرورزشی: یکی از تیم‌های فصل آینده لیگ برتر که تمریناتش را زودتر از سایر تیم‌ها استارت زد استقلال است.

تیم استقلال با انتخاب جواد نکونام و برگزاری مراسم معارفه پرسروصدای این مربی در مرکز شهر بلافاصله به سراغ فصل نقل و انتقالات رفت.

حضور مهرداد محمدی به عنوان یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال کشورمان از ورود پر سر و صدای استقلال به فصل نقل و انتقالات تابستانی خبر داد اما در روزهای اخیر موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال داغ‌ترین خبر رسانه‌های ورزشی و حتی غیر ورزشی به ویژه برنامه‌های ورزشی تلویزیون و رادیو بود.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر خم که روز جمعه هفته جاری شانزدهم تیرماه است خبر از عیدی بزرگ و غافلگیر کننده مدیریت باشگاه استقلال به هواداران استقلال می‌دهند.

سید حجت کریمی با آگاهی از این موضوع که شیعیان این غدیر را عید «سیّد»‌ها هم می‌نامند به دوستان و نزدیکانش گفته قصد دارد یک عیدی ویژه از طرف خودش به طرفداران استقلال بدهد.

سید حجت کریمی در طول روزهای اخیر از اولین ساعات روز تا آخرین ساعات در باشگاه، دفتر شخصی اش و لابی برخی هتل‌های تهران مشغول رایزنی با دوستان و اطرافیانش بوده تا طبق نظر جواد نکونام و بازیکنان حاضر در لیست سرمربی تیمش، نفراتی را جذب استقلال کند که این تیم را به لحاظ نفری در شرایط فوق العاده‌ای قرار بدهد.

آخرین اخبار رسیده به تحریریه خبرورزشی حکایت از آن دارد هواداران استقلال باید خودشان را برای شنیدن یک خبر بزرگ در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم آماده کنند. خبری که شاید با نگاهی به آخرین استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرام علیرضا بیرانوند، پس از دو دهه بزرگ‌ترین انفجار در فصل نقل و انتقالات لیگ برتری به شمار برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج