اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۸۳۴۰
۵۸۹۹
۵۸۹۹
پ

روزی که دیوید بکام اشک همسرش را درآورد

دیوید بکام فاش کرد انتقال او به یکی از تیم‌ها باعث شده همسرش، ویکتوریا، به گریه بیفتد.

ورزش سه: دیوید بکام و همسرش، ویکتوریا زمانی با هم آشنا شدند که دیوید در منچستریونایتد بازی می‌کرد. سپس در سال ۲۰۰۳ به اسپانیا نقل مکان کردند تا دیوید در رئال مادرید بازی کند.

حرفه بکام باعث شد او و خانواده‌اش بعد از مادرید به آمریکا و ایتالیا (لس‌آنجلس گلکسی و میلان) نقل مکان کنند تا سال ۲۰۱۳ که آینده ستاره انگلیسی مبهم بود و در نتیجه آنها تصمیم گرفتند به خانه برگردند.

بکام ۴۸ ساله فاش کرد، سپس پیشنهادی به دست او رسید که باعث شد اشک همسرش دربیاید: «آن موقع اولین بار بود که ویکتوریا می‌توانست انتخاب کند که به کجا نقل مکان کنیم، چون قبل از آن، خانواده مجبور بود با من جابجا شود.

روزی که دیوید بکام اشک همسرش را درآورد

بنابراین او تصمیم گرفت به لندن برگردیم، جایی که کسب و کارش آنجا بود. در مسر برگشت به لندن، تلفن من زنگ خورد و رییس پاری‌سن‌ژرمن پشت خط بود. وقتی مجبور شدم ماجرا را برای ویکتوریا توضیح بدهم، زیر گریه زد چون احساس کرده بود بعد از مدتها دوباره من را پس گرفته.

اما می‌دانست که به من فرصت بردن یک جام دیگر پیشنهاد شده. او زن شگفت‌انگیزی است. فکر نمی‌کنم آدم دیگری را دیده باشم که به سختی او کار کند. او نه فقط به خانواده‌مان بلکه به کسب و کار خودش هم متعهد است و اینکه اینقدر موفق است به خاطر کار سخت در طول سالیان گذشته است.»

بکام با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فرانسه شد و سپس کفشها را آویخت، اما در فوتبال ماند و سال 2019 باشگاه اینترمیامی را خرید؛ باشگاهی که امسال به خبرسازترین باشگاه دنیا تبدیل شده و لیونل مسی را جذب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج