۱۳۱۳۱۹۶
۶۳۰
۶۳۰
پ

رپورتاژ آگهی

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

موبایل به یک ابزار ضروری در زندگی انسان تبدیل شده است و هر کسی به این وسیله دسترسی دارد. به همین دلیل روز به روز کاربرد و استفاده این ابزار بیشتر از قبل می‌شود. زمانی بود که از موبایل فقط برای تماس استفاده می‌کردیم؛ اما الان حتی می‌توانید با گوشی که در دست دارید، یک سایت بسازید و از آن درآمد کسب کنید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

موبایل به یک ابزار ضروری در زندگی انسان تبدیل شده است و هر کسی به این وسیله دسترسی دارد. به همین دلیل روز به روز کاربرد و استفاده این ابزار بیشتر از قبل می‌شود. زمانی بود که از موبایل فقط برای تماس استفاده می‌کردیم؛ اما الان حتی می‌توانید با گوشی که در دست دارید، یک سایت بسازید و از آن درآمد کسب کنید.

فکر می‌کنم انتظار این را داشتیم که به مرور، مخاطبان موبایلی به دنبال ساخت سایت با گوشی باشند. در هر حال، امروز خیلی از کاربران به دنبال ساخت سایت با موبایل هستند و خب این مقاله را دقیقا برای آن دسته از عزیزان نوشتم. این مقاله در پرتال تهیه شده است و بعد از مطالعه آن یاد می‌گیرید در کمتر از 5 دقیقه، وب سایت‌تان را با موبایل بسازید!

آموزش ساخت سایت با گوشی

پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز است. درواقع سیستم ما به شما اجازه ‌می‌دهد که بدون داشتن هیچ دانشی، به راحتی سایت خودتان را با ظاهر دلخواه و در کم‌تر از 5 دقیقه بسازید!

چطور؟ کافی است به لینک portal.ir بروید، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و بعد از وارد کردن مشخصات‌تان، قالب دلخواه را از میان چندین قالب و ظاهر انتخاب کنید. به همین راحتی وب سایت‌تان را با موبایل ساختید! البته کارهای دیگری را هم باید روی سایت‌تان انجام دهید. مثلا صفحه اصلی سایت را طراحی کنید، مطالب یا محصولات را وارد سایت کنید و صفحات مختلف مثل صفحه تماس با ما را بسازید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

این موارد هم در سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌شود. برای این که کار با پنل پرتال را یاد بگیرید، چند ویدیو کوتاه آموزشی برای شما آماده کرده‌ایم. بعد از این که در پرتال ثبت نام کنید، این ویدیوها را در پنل کاربری می‌بینید. بعد از مشاهده ویدیوها می‌توانید یک سایت کامل و مناسب برای کسب و کارتان داشته باشید و از آن درآمد کسب کنید.

دقت کنید، ثبت نام در پرتال، انتخاب قالب و طراحی سایت با آن در ابتدا حتی نیاز به یک ریال هزینه هم ندارد. اما بعد از گذشت 7 روز در صورتی که از وب سایت خودتان رضایت داشتید، می‌توانید هزینه سالانه آن را بپردازید. هزینه‌های ‌سالانه را هم در صفحه قیمت طراحی سایت پرتال برای‌تان نوشته‌ایم.

آیا ساخت و مدیریت سایت با تلفن همراه امکان پذیر است؟

خب بالاتر متوجه شدیم که ساخت و طراحی سایت با گوشی کاملا امکان‌پذیر است و نهایتا در پرتال 5 دقیقه از زمان‌تان را می‌گیرد. اما یک سوال مهم دیگر هم وجود دارد: آیا مدیریت وب سایت با تلفن همراه ممکن است؟

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

در جواب باید بگویم که: خب قطعا مدیریت وب سایت با رایانه کار راحت‌تری است. چرا که ممکن است بخواهید یک محتوای تصویری بسازید، متن بنویسید، ویدیو در سایت قرار بدهید و... و انجام همه اینها با رایانه آسان‌تر است.

اما با این حال، پنل مدیریت وب سایت‌های ساخته شده با پرتال کاملا ریسپانسیو بوده و به شما اجازه مدیریت با موبایل را هم می‌دهد. اگر نمی‌دانید ریسپانسیو چیست، به طور ساده یعنی وب سایت با توجه به دستگاه شما و اندازه صفحه نمایشش، ظاهر خود را تغییر داده و به شکلی نمایش داده می‌شود که راحت آن را مشاهده کنید.

بنابراین تا اینجا متوجه شدیم که با کمک سایت ساز پرتال، هم می‌توانیم وب سایت خود را با تلفن همراه بسازیم و هم با همان تلفن، آن را مدیریت کنیم.

آیا ممکن است سایت من با مشکلات فنی روبرو شود؟

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

قطعا بله! درواقع سایتی در سطح وب وجود ندارد که به هیچ مشکل فنی نخورد. اما سوالی که شما باید به دنبال جوابش باشید این نیست که آیا سایتم به مشکل فنی می‌خورد یا نه. سوال اصلی این است: شرکت طراحی سایت بعد از ایجاد مشکل فنی چه اقداماتی می‌کند؟

در اغلب شرکت‌های طراحی سایت شما باید برای رفع مشکلات فنی به پشتیبانان سایت پول بدهید یا اصلا از همان ابتدا یک هزینه ماهانه برای پشتیبانی در نظر بگیرید. اما در پرتال شرایط متفاوت است.

اولا که سایت‌های ما به دلیل سیستم اختصاصی خودشان با کم‌ترین مشکلات فنی روبرو می‌شوند. شاید حتی سالی یک بار هم مشکل فنی در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی ما مشاهده نکنید. اما مهم‌تر از آن، این است که پشتیبانان پرتال در کم‌ترین زمان ممکن و البته بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای مشکلات فنی را رفع کرده و خیال شما را از بابت این موضوع راحت می‌کنند.

چه سایت‌هایی می‌توانیم با موبایل بسازیم؟

در سطح وب انواع مختلفی از سایت‌ها داریم. مثلا:

  • سایت‌های مجله‌ای که محتواهای مختلف برای جذب بازدید منتشر می‌کنند،
  • سایت‌های فروشگاهی که هدف‌شان فروش یک یا چندین نوع محصول است،
  • سایت‌های شرکتی که اغلب در اختیار شرکت‌ها هستند تا کسب و کار خودشان را با آن معرفی کنند،
  • سایت‌های رزومه‌ای برای نمایش رزومه و نمونه‌کار افراد متخصص در یک حوزه،
  • و...

با یک دستگاه موبایل ‌می‌توانیم کدام یکی از این سایت‌ها را بسازیم؟ خوشبختانه سایت ساز پرتال دست شما را برای طراحی سایت با گوشی موبایل حسابی باز گذاشته.

این یعنی فرقی ندارد که هدف‌تان از ساخت سایت دقیقا چه باشد، چون ما در پرتال همه انواع قالب مورد نیاز را برای‌تان آماده کرده‌ایم و به کمک این قالب‌ها شما می‌توانید هر نوع سایتی که خواستید را بسازید. علاوه‌بر این پرتال امکانات لازم برای هر نوع سایتی را دارد. مثلا اگر می‌خواهید سایت فروشگاهی بسازید؛ درگاه پرداخت، چت آنلاین، امکان تعریف کوپن تخفیف و تمام قابلیت‌های لازم برای یک سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار دارد.

آیا الزاما باید وب سایت‌مان را خودمان مدیریت کنیم؟

شما می‌توانید سایتی که با موبایل ساخته‌اید را خودتان مدیریت کنید، در آن محتوا بنویسید، ظاهرش را تغییر داده و هر کاری می‌خواهید با آن بکنید. اگر سایت فروشگاهی راه‌اندازی کرده‌اید، باید عکس و مشخصات محصولات را در آن وارد کنید. تمام این کارها را خیلی راحت با موبایل می‌توانید انجام دهید. مثلا با دوربین گوشی از محصولات عکس بگیرید و با برنامه‌های ویرایش عکس آن را ادیت کنید و در سایت قرار دهید.

اگر از آن دسته صاحبان کسب و کار اینترنتی هستید که خیلی زمان و حوصله مدیریت سایت را ندارید، می‌توانید مدیریت آن را به دیگر شرکت‌ها بسپارید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با موبایل

یکی دیگر از ویژگی‌های پرتال این است که امکان مدیریت سایت با گوشی را دارد. یعنی همانطور که سایت‌تان را فقط با یک گوشی موبایل ساختید، به وسیله همان گوشی هم می‌توانید آن را مدیریت کنید. در ویدیو زیر به صورت کامل توضیح دادیم که چطور سایت‌تان را با گوشی مدیریت کنید:

سایت‌تان را در چند ساعت طراحی کنید!

اگر هنوز وب سایت خودتان را با تلفن همراه طراحی نکرده‌اید، همین حالا اقدام کنید! نگران نباشید، این یک پیشنهاد کاملا بدون ریسک است چون برای ثبت نام اولیه و ساخت سایت در پرتال، اصلا نیاز به پرداخت هزینه ندارید. برای شروع به سایت پرتال وارد شوید.

با هم نحوه ساخت سایت با گوشی را یاد گرفتیم و به چند سوال رایج در مورد آن جواب دادیم. راستی اگر دوست داشتید، در بخش نظرات برای ما بنویسید که هدف‌تان از ساخت سایت با موبایل چیست و می‌خواهید با این سایت چه کنید؟ من هم سعی می‌کنم در جواب، شما را برای رسیدن به هدف‌تان راهنمایی کنم.

اگر هم سوالی در مورد مطالب این مقاله یا اصلا خود موضوع طراحی سایت با موبایل دارید، با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله و به شکل رایگان شما را راهنمایی می‌کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج