۱۳۲۸۳۷۳
۵۳۶۴
۵۳۶۴
پ

بیرانوند شاگردم بود؛ او صددرصد استقلالی است

مربی اسبق استقلال گفت: دخالت در امور باشگاهی آن هم باشگاه بزرگ و با اعتباری همچون فولاد خوزستان برای رئیس هیئت فوتبال خوزستان تبعات بزرگی دارد.

خبرورزشی: مربی اسبق استقلال گفت: دخالت در امور باشگاهی آن هم باشگاه بزرگ و با اعتباری همچون فولاد خوزستان برای رئیس هیئت فوتبال خوزستان تبعات بزرگی دارد.

علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال که ارتباط نزدیکی با علیرضا منصوریان دارد در گفتگو با خبرورزشی، درباره اظهارات اخیر طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان علیه منصوریان اظهار داشت: این آقا بار اولش نیست که در مسائلی که به او ارتباط مستقیمی پیدا نمی‌کند دخالت می‌کند. طالقانی قبلاً هم از این قبیل صحبت ها انجام داده و در این زمینه سابقه دار است.

وی افزود: نگاهی به پیشینه باشگاه فولاد خوزستان مشخص می‌کند این مجموعه به لحاظ ساختار مدیریتی یکی از با ثبات‌ترین و بهترین باشگاه‌های فوتبال در کشور است. قطعاً مدیران این مجموعه با درایت و تفکر کامل این تصمیم را گرفته‌اند پس بهتر است شما به امورات مربوط به هیئت فوتبال خودتان بپردازید. گرچه گفتن این موضوع مهم است که شما ارزش‌های زیادی برای فوتبال استان خوزستان دارید.

وی با تاکید بر اینکه حرفهایش چیزی از ارزش‌های طالقانی کم نمی‌کند ادامه داد: باشگاهی که هیئت مدیره دارد، مدیرعامل دارد و انتخاب سرمربی اش را پس از روزها جلسات مکرر انجام داده چرا باید به حرف رئیس هیئت فوتبال تصمیمش را تغییر بدهد؟ این نوع حرف زدن و خطاب قرار دادن باشگاه بزرگی مثل فولاد خوزستان توهین به شعور مسئولان باشگاه و از آن بدتر هوادارانش است. شما اگر خیلی هنرمند هستید به مشکلات فوتبال استان خوزستان بپردازید و به جای تخریب ‌بهترین نماینده استان‌ از آن حمایت کنید.

چینی خاطرنشان کرد: همین حالا در استان خوزستان تیم‌های زیادی مثل نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و از این دست هستند که با مشکلات عدیده مدیریتی و مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. آقای طالقانی که البته این صحبت‌ها چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند باید برود و به مشکلات بزرگتر استان خوزستان و فوتبالش بپردازد.

دستیار علیرضا منصوریان در تیم نفت تهران درباره حضور احتمالی علیرضا بیرانوند در استقلال و گمانه زنی‌ها در این باره توضیح داد: زمانی که دستیار منصوریان در نفت تهران بودم بیرانوند شاگرد خودمان بود. او صددرصد استقلالی است. من این را مطمئنم و خودش هم می‌داند اما فکر می‌کنم الان این بازی را به راه انداخته تا به قول معروف به پولش برسد. البته اگر شرایطی ایجاد شود که بیرانوند به استقلال بیاید، ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. چون به هر حال او جزو دروازه بانان برجسته سال‌های اخیر فوتبال ایران است و به درد استقلال می‌خورد اما تا چیزی قطعی نشده باید صبر کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج