adexo3
۱۳۲۹۴۶۳
۱۲۸۳
۱۲۸۳
پ

ورمزیار: استقلال پول غذا ندارد، چطور بازیکن بخریم؟

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید زمان برای این تیم در نقل و انتقالات از دست رفته است.

همشهری آنلاین: صادق ورمزیار اظهار داشت: از روز اول اگر وزیر ورزش نسبت به مدیریت باشگاه استقلال شناخت کاملی داشت و سپس مدیرعامل را انتخاب می‌کرد، دیگر این مشکلات پیش نمی‌آید. سجادی خودش یک فرد ورزشی است که به پیچ و خم‌های ورزش حرفه‌ای آگاه بوده و می‌داند یک تیم چطور باید بسته شود، اردوی آماده‌سازی در چه زمانی است و چگونه تیم وارد مسابقات می‌شود. از او بعید بود فردی را به صندلی مدیریت استقلال برساند که کار مثبتی انجام نداد و نهایتاً استعفا کرد. از سجادی تعجب می‌کنم، افرادی را وارد عرصه ورزش می‌کند که در بدترین شرایط جا زده و استعفا می‌دهند. استقلال وضعیت خوبی ندارد، حالا هم که مدیرعامل را انتخاب کردند باز دیر است، چون زمان کافی وجود ندارد.

وی در مورد غیرحرفه‌ای بودن حجت کریمی در بستن استقلال برای فصل جدید عنوان کرد: نباید جذب یک بازیکن همه دغدغه باشگاه باشد، چون ۲۵ بازیکن، سرمربی، کادر فنی و دیگر اعضا در تیم فوتبال استقلال حاضر هستند. چرا کریمی برای گرفتن یک دروازه‌بان چند روز مهم را در فصل نقل و انتقالات تلف کرد؟ از اول هم مشخص بود که بیرانوند برای گرفتن طلبش از پرسپولیس و بالا بردن رقم قراردادش دست به این بازارگرمی زده است. نباید حجت کریمی وارد بازی بیرانوند می‌شد. الان برای باشگاه غذا هم نمی‌شود خرید، چه برسد بازیکن.

*برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال باید کنار گذاشته شوند

کارشناس فوتبال اضافه کرد: کدام مدیر می‌خواهد در این روزهایی که اکثر بازیکنان تاپ و درجه یک فوتبال ایران جذب تیم‌های دیگر شده‌اند، برای تیم بازیکن مورد نظر کادرفنی و جواد نکونام را بگیرد؟ 

پیشکسوت فوتبال ، تصریح کرد: برخی از افرادی که در هیأت مدیره باشگاه استقلال حضور دارند، کمکی به باشگاه نمی‌کنند و باید از باشگاه کنار گذاشته شوند.

*سازمان خصوصی‌سازی حواشی زیادی برای استقلال ایجاد کرد 

ورمزیار درباره عملکرد سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: سازمان خصوصی‌سازی وارد جریانات مالی و اقتصادی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد و وظیفه داشت تا جلوی ریخت و پاش اقتصادی مدیران را بگیرد. به طور حتم در این زمینه نیز خصوصی‌سازی نظارت خوبی روی عملکرد مالی این دو باشگاه داشت و شفاف‌سازی هم کرد، ولی در موقعیت مناسبی دست به این کار نزد و حواشی زیادی برای تیم استقلال ایجاد کرد. هواداران استقلال هم حق دارند که بگویند که سازمان خصوصی‌سازی باید پاسخگوی نابسامانی باشگاه استقلال باشد. به نظر من باید سازمان خصوصی‌سازی می‌گذاشت فصل لیگ برتر و مسابقات فوتبال به اتمام برسد و سپس دست به شفاف‌سازی می‌زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج