اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۹۷۰۲
۲۲۳۲
۲۲۳۲
پ

عجیب‌ترین گزینه ممکن برای جانشینی امباپه

رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماس‌هایی داشته است.

ورزش سه: رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماس‌هایی داشته است.

درحالی‌که رسانه‌های ترکیه اصرار دارند انتقال ویلفرید زاها، وینگر ساحل عاجی کریستال پالاس، به فنرباغچه عملا قطعی شده است اما در فرانسه گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد زاها حالا یک مشتری بزرگ دارد: پاری سن ژرمن.

پاری سن ژرمن، که به کیلیان امباپه اولتیماتوم داده و به او گفته یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال پی‌اس‌جی را ترک کند، در تلاش است تا در صورت جدایی این ستاره فرانسوی یک مهره تهاجمی خوش‌تکنیک به خدمت بگیرد تا بتواند جای خالی امباپه را پر کند. لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، که نقش مدیر ورزشی را بازی می‌کند به این منظور ویلفرید زاها از کریستال پالاس را انتخاب کرده است.

عجیب‌ترین گزینه ممکن برای جانشینی امباپه

پیش از این گفته می‌شد که پاری سن ژرمن به عنوان جانشین امباپه در حال بررسی گزینه‌هایی مثل ویکتور اوسیمن، هری کین و رندال کولو موآنی است. بعد از انتشار گزارشی در سایت فرانسوی Le10Sport در انگلیس هم روزنامه دیلی‌میل این گزارش را تایید کرد و از برقراری تماس لوئیس کامپوس با زاها خبر داد.

دیلی‌میل می‌گوید کریستال پالاس با ارائه پیشنهادی 11 میلیون یورویی به ویلفرید زاها خواهان تمدید قرارداد او شده، اما این وینگر ساحل‌عاجی تا کنون پاسخی به باشگاهش نداده و بعید است خواهان ادامه حضور در پالاس باشد. باید دید آیا پی‌اس‌جی می‌تواند با ارائه پیشنهادی وسوسه‌کننده به زاها او را راهی پاریس کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج