اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۰۱۳۴
۳۰۹۹
۳۰۹۹
پ

پرده‌برداری گل‌محمدی از جنجال اخیر بیرانوند

یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.

ورزش سه: یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان برای اولین بار در فصل جاری با خبرنگاران گفتگو کرد و در یک مصاحبه ایستاده به سوالات آنها پاسخ داد.

* شرایط تیم قبل از ترکیه؟

ما از شش روز پیش تمریناتمان را آغاز کردیم و امروز ششمین روز شروع تمریناتمان است. شش جلسه تمرین کردیم و دو جلسه هم کارهای وزنه انجام دادیم و فردا هم آخرین روز ما در تهران است و بعد می‌رویم اردوی ترکیه. البته باید امروز می‎رفتیم اما به خاطر ناهماهنگی‌ها، اردوی دو هفته‌ای ما، تبدیل به اردوی هشت روزه شد. یک مقدار شروع تمرینات ما به خاطر بعضی مشکلات دیر شد اما خداراشکر شروع کردیم و بچه‌ها هم یکی یکی اضافه می‌شوند و هنوز تا رسیدن به شکل کلی تیم فکر کنم زمان بیشتری ببرد. کارمان را با جدیت بیشتری ادامه می‌دهیم.

* رضایت از نقل و انتقالات؟

ببینید من یک توضیح کلی بدهم، ریشه تمام این مشکلات در بحث علی بیرانوند یا عدم شروع تمرینات، بحث مالی است که در باشگاه زیاد بوده و هست. این ریشه تمام مشکلات است. ما اگر به موقع پول بچه‌ها و علی را می‌دادیم، این مشکلات پیش نمی‌آـمد. در هر صورت تلاش باشگاه زیاد بود که این مسائل برطرف شود. می‌دانیم باشگاه دچار مشکلات زیادی است و در آوردن پول برای باشگاه‌ما یک مقدار سخت است. امیدوار هستیم در هر صورت روند خوبی داشته باشیم و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات برطرف شود. ما شش بازیکن را از دست دادیم و از جمعمان جدا شدند که جا دارد از زحمات آنها در طول فصل برای کسب قهرمانی تشکر کنم. به هر حال شرایط و ذات فوتبال این مشکلات را هم به همراه دارد. امیدوارم هرچه زودتر تیممان شکل بگیرد و تمرینات بیشتری داشته باشیم و خصوصا در بحثهای تاکتیکی شکل تیمی را زود به دست بیاوریم. فکر کنم 10-12 روزی را از دست دادیم و با یک ماه پیش فصل برویم سراغ بازیهایی که داریم.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج