۱۳۱۳۹۶۸
۷۳۰۳
۷۳۰۳
پ

اولین خرید تابستانی پرسپولیس، یک استقلالی است؟

مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، یک استقلالی ناراضی به نام میلاد زکی پور است.

خبرورزشی: سرمربی پرسپولیس در فصل تازه به اتمام رسیده، از وحید امیری و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ استفاده کرد.

میلاد زکی پور اولین گزینه یحیی گل محمدی بود که با اعتراض هواداران منتفی شد. به هر حال این نقل و انتقال ممکن بود هم زکی پور و هم یحیی گل محمدی را با شروع فصل با حاشیه و مسائل دیگر روبرو کند. هواداران با استناد به مصاحبه قدیمی میلاد زکی پور و زیر سئوال بردن قهرمانی پرسپولیس به صفحه شخصی یحیی گل محمدی حمله کرده و از او خواستند قید این بازیکن را بزند. بنابراین یحیی گل محمدی هم تسلیم شد و قید میلاد زکی پور را زد. در لیگ بیست و دوم، یحیی گل محمدی به تناوب از وحید امیری و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ استفاده کرد در حالی که هیچ یک مدافع چپ تخصصی نیستند.

امیری یک هافبک و وینگر فوق العاده است و علی نعمتی هم در اواخر فصل گذشته نشان داد مدافع وسط خوش استیل و گلزنی است. در ادامه فصل هم با جلو رفتن وحید امیری مشخص شد، پرسپولیس چه گوهر گرانبهایی را عقب زمین حبس کرده است.

علی نعمتی هم که این اواخر عملکرد خوبی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داشت، یکی از باارزش ترین بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی است. مدافعی که در پست تخصصی اش در دفاع وسط عملکرد خوبی داشته و به جز دربی، بارها و بارها در این منطقه از زمین برای پرسپولیس درخشیده و گلزنی هم کرده تا مشخص شود توانایی بالایی دارد. نعمتی هر چند در امور دفاعی عالی عمل می کند اما در دفاع چپ آمار خوبی ندارد اما سئوال اصلی این است که دلیل این همه اصرار گل محمدی به حضور نعمتی در دفاع چپ چیست؟

یحیی گل محمدی چاره دیگری ندارد و باید جام حذفی را نیز با علی نعمتی به عنوان مدافع چپ به اتمام برساند. مدافعی که برخلاف دانیال اسماعیلی فر و همه مدافعان کناری، توانایی ارسال پاس گل یا تغذیه ایده آل مهاجمان تیمش را ندارد. گل محمدی علاقه خاصی به فوتبال مالکانه دارد و برهمین اساس مدافعان کناری را می پسندد که بالا و هجومی بازی کنند.

یکی از این مدافعان ابوالفضل جلالی است. مدافع چپ خوش استیل و تکنیکی که در جام جهانی خوش درخشید اما با نامهربانی ساپینتو مواجه شده و اغلب فصل را روی نیمکت یا سکوها نشست! او در دیدار اخیر استقلال برابر تراکتور یک گل زیبا زد و بدون نقص بازی کرد تا ثابت کند، سرمربی پرتغالی اشتباه کرده است. شادی پس از گل ابوالفضل جلالی گویای خیلی مسائل بود و حکایت از دل پُر این بازیکن داشت.

مدافع ناراضی استقلال دوست دارد جایی باشد که بازی کند و بعید است با تمدید قرارداد ساپینتو این خواسته برآورده شود و... اما پرسش اصلی اینجاست؛ آیا ابوالفضل جلالی اولین خرید تابستانی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم خواهد بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج