adexo3
۱۳۳۰۷۷۰
۴۹۹۷
۴۹۹۷
پ

پایان رسمی نسل طلایی استقلال!

با خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال، هواداران استقلال پایان رسمی دوران باشکوهی از تاریخ باشگاه شان را لمس کردند.

ورزش سه: پژمان منتظری، یکی از برترین مدافعین دهه نود فوتبال ایران روز گذشته به صورت رسمی خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

مدافعی که از سال ۸۶ با حضور در استقلال به بازیکن محبوب هواداران این تیم تبدیل شد و در دو مقطع، در مجموع ۹ فصل برای استقلال بازی کرد و دو قهرمانی در لیگ و سه قهرمانی در جام حذفی را با این تیم به ارمغان آورد.

پژمان اما برای هواداران استقلال یادآور روزهای اوج این باشگاه در ابتدای دهه ۹۰ است. جایی که این بازیکن در هر چهار پیروزی پیاپی آبی‌ها مقابل رقیب سنتی در شهرآوردها بازیکن ثابت بود و علاوه بر کسب جام‌های متوالی با استقلال، یکی از مهره‌های کلیدی استقلالی بود که به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

از آن تیم پرمهره و نامی استقلال فقط پژمان منتظری کماکان مشغول بازی بود که در نهایت این بازیکن محبوب هواداران استقلال هم کفش‌هایش را آویخت تا به این ترتیب نسل طلایی استقلال دهه ۹۰ رسما به پایان کار برسد.

پایان رسمی نسل طلایی استقلال!
عکس آغازین آبی‌ها در بازی برابر الشباب امارات؛پژمان منتظری یکی از ستون‌های استقلال قدرتمند سال ۹۱ بود که با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا رسید.
پایان رسمی نسل طلایی استقلال!
پرمهره‌ترین تیم بیست سال گذشته استقلال با بازیکنانی که سال‌های حضورشان در جمع آبی‌ها با قهرمانی و پیروزی در شهرآوردها همراه بود.
پایان رسمی نسل طلایی استقلال!
یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های آسیایی تاریخ استقلال، کامبک درخشان شاگردان قلعه‌نویی در عربستان بود. جایی که پژمان منتظری زمینه‌ساز بازگشت استقلال مقابل الهلال شد.
پایان رسمی نسل طلایی استقلال!
این تصویری ابدی از پژمان منتظری در ذهن هواداران استقلال است. مدافعی همیشه سربالا که کلاس بازی متفاوتی نسبت به هم‌نسلان خود داشت.

پایان رسمی نسل طلایی استقلال!

پایان رسمی نسل طلایی استقلال!
بین پیروز قربانی و سید مجیدحسینی، به عنوان دو مدافع شاخص نسل‌های مختلف استقلال، هجده سال اختلاف سنی وجود دارد که بازی کردن پژمان منتظری در کنار هردوی این بازیکنان، به خوبی بیانگر مسیر فوق العاده این مدافع محبوب در دوران بازی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج