adexo3
۱۳۳۱۴۵۲
۲۹۳۴
۲۹۳۴
پ

چه کسی به نکونام گفت امسال پنجم شو؟!

جواد نکونام شبانه حرفهای مهمی زد که می تواند ترکش های زیادی داشته باشد.

خبرورزشی: جواد نکونام به سیم آخر زد و در حالی که هنوز چیزی از حضور علی خطیر در استقلال نگذشته، انتقاداتی را از نحوه یارگیری تیمش به‌عمل آورد. جواد می‌گوید هوادار از من انتظار قهرمانی دارد که حرف درستی هم هست. او می‌گوید استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ بخرد که این هم حرف غلطی نیست اما به هر حال باشگاه یکسری مشکلات دارد که به مدیریت‌های قبلی برمی‌گردد و البته قراردادهای عجیبی که ابتدای فصل گذشته بسته شد. حسین قربان‌زاده که تیم هیأت‌مدیره را چیده، می‌گوید: «استقلالی‌ها با ۷۰ میلیارد قهرمان لیگ شدند اما برای فصل بعد ۴۵۰ میلیارد بازیکن خریدند!»

طبعاً چنین رویکردی تاوان دارد و به خاطر همان قراردادهای غلط آجورلو، فتح‌ا...زاده و حجت کریمی از استقلال رفتند و حالا علی خطیر هم با مشکلات بسیاری مواجه شده است. او پول ندارد که بخواهد بازیکن بخرد و منابع درآمدی هم بسته است (مثل پنجره نقل و انتقالاتی) حالا اینکه خطیر مثل فتح‌ا...زاده و کریمی با علم به این مسائل آمده و حتماً از مشکلات خبر داشته، بحث دیگری است ولی به هر حال به او هم باید زمان داد هرچند بسیاری از حرف‌های جواد نکونام درست است. نکونام در بخشی از صحبت‌های خود گفته؛ به من گفتند هوادار در این شرایط قهرمانی نمی‌خواهد و پنجم هم بشویم، اشکالی ندارد! جواد تأکید کرده که به او گفته‌اند ۳ بازیکن جدید بگیر، کافی است و... اما سؤال اینجاست که واقعاً چه کسی به نکونام گفته پنجم شود؟! طبق شنیده‌های ما چنین واژه‌ای از دهان مسئولان باشگاه استقلال خارج نشده و آنها گفته‌اند در این شرایط توقع قهرمانی کمتر است. البته حرف نکونام هم درست است چون هوادار این روزها را فراموش می‌کند و تحت هر شرایطی قهرمانی می‌خواهد. برای قهرمانی هم استقلال باید بازیکن بخرد به خصوص حالا که محبی، قایدی و... را هم از دست داده است.

این‌طور که قرارداد بازیکنان استقلال بالا رفته، باشگاه و کادرفنی حالاحالاها مشکل دارند. بازیکن از فصل گذشته هم بیشتر پول می‌خواهد و معروف‌ترها می‌گویند از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارند که معمولاً درست هم می‌گویند. مشکل دیگر استقلال این است که امثال عزت‌اللهی و حسین‌زاده با باشگاه‌های فعلی قرارداد دارند و کلی پول رضایتنامه آنهاست که طبعاً پرداخت آن هم در توان باشگاه استقلال نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج