adexo3
۱۳۳۱۵۳۸
۲۸۳۳
۲۸۳۳
پ

حرکت تازه مسی علیه تیم سابقش

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی حال حاضر تیم اینترمیامی تصمیم گرفت که تیم پاریسن ژرمن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کند و به این ترتیب مسی دیگر پیگیر وضعیت و اخبار این تیم نیست.

خبرآنلاین: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی حال حاضر تیم اینترمیامی تصمیم گرفت که تیم پاریسن ژرمن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کند و به این ترتیب مسی دیگر پیگیر وضعیت و اخبار این تیم نیست.

مسی در تابستان ۲۰۲۱ پس از این که قراردادش با بارسلونا به پایان رسید، دیگر قرارداد جدیدی با آبی و اناری ها امضا نکرد و تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود و به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوست. لیونل مسی در دو سالی که در این تیم حضور داشت، توفیقی در رقابت های اروپایی نداشت و توسط هواداران تیم پاریسی هو می شد. اکنون هم مسی که از این تیم جدا شده است، تصمیم گرفته است که پی اس جی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کند و دیگر این تیم را نداشته باشد.

حرکت تازه مسی علیه تیم سابقش

مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.

لیونل مسی قرار است قرارداد رسمی خود را با اینترمیامی به زودی به امضا برساند و کار خود را در باشگاه آمریکایی شروع کند و باید دید که عملکردش در تیم جدید به چه شکل خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج