اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۶۷۱
۴۶۰۴
۴۶۰۴
پ

سرمایه‌گذاری خاص و کم‌نظیر رونالدو

کریستیانو رونالدو که عاشق ساعت است و کلکسیون بی‌نظیری از انواع ساعت‌های لوکس دارد، به تازگی سهامدار برند مجلل Chrono۲۴ شده است.

خبرورزشی: کریستیانو رونالدو مقداری از میلیون‌ها دلار خود را در نمایندگی ساعت‌های لوکس سرمایه‌گذاری کرده است.

ستاره پرتغالی سهامدار Chrono۲۴ شده و هیجان خود را از این اتفاق به اشتراک گذاشت. او گفت: «به عنوان یک کلکسیونر ساعت و مشتری دائمی Chrono۲۴، برای من باعث خوشحالی است که سهامدار شرکت شده‌ام. برند Chrono۲۴ میلیون‌ها دوستدار ساعت را از سرتاسر جهان متحد می‌کند تا با هم در این شور و  اشتیاق سهیم شوند، این اتحاد جهانی چیزی است که من به خوبی از آن آگاهم و از اینکه بخشی از آن باشم هیجان‌زده هستم».

این شرکت که گفته می‌شود حدود ۷۷۰ میلیون پوند ارزش دارد، در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و عنوان کرده که بیش از ۹ میلیون نفر ماهانه از این وب‌سایت دیدن می‌کنند.

سرمایه‌گذاری خاص و کم‌نظیر رونالدو

سرمایه‌گذاری خاص و کم‌نظیر رونالدو

رونالدو عاشق ساعت است و مجموعه‌ای به ارزش ۵ میلیون پوند دارد. او در ماه می یک ساعت ۹۲۰۰۰ پوندی از Jacob and Co هدیه گرفت. این اولین باری نیست که رونالدو ساعت هدیه می‌گیرد، زمانی که به النصر پیوست یک ساعت طلای سفید ۱۸ هزار پوندی به ارزش ۶۳۰ هزار پوند به او دادند. این ساعت سفارشی ساخته شده بود و حرکت نمادین رونالدو در جلو و پشت آن حک شده بود.

گمان می‌رود گران‌ترین ساعت مجموعه او ۱.۶ میلیون پوند ارزش داشته باشد و از برند فرانک مولر، ون کلیف و آرپلز با ۴۷۴ الماس سفید است.

سرمایه‌گذاری خاص و کم‌نظیر رونالدو

«تیم استریک»، مدیرعامل و موسس شرکت Chrono۲۴ از رونالدو به‌عنوان شریکی عالی تمجید کرد و گفت: «هیچ‌کس مانند کریستیانو علاقه به ساعت‌های لوکس را به صحنه جهانی نمی‌آورد. او جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ تثبیت کرده و به عنوان یک سرمایه‌گذار دانش زیرکانه‌ای از تجملات و فناوری در سطح جهانی نشان داده است. این خصوصیات همراه با اشتیاق و شوق او برای جمع‌آوری ساعت، او را به یک شریک عالی تبدیل می‌کند و شرکت ما به سمت پیشرفت بیشتر در سطح جهان حرکت می‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج