۱۳۳۲۲۴۸
۳۰۱۷
۳۰۱۷
پ

مخالفت شکوری با پیشنهاد استقلالی‌ها برای فلاح

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و اولویت ما برای حضور در بازار نقل و انتقالات، استفاده از علم تجارت فوتبال است.

خبرگزاری فارس: ابراهیم شکوری در خصوص شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه با بازیکن تیم‌های دیگر، اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم‌ها مطرح نبوده و این موضوع اصلا درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید به دنبال بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های سرشناس لیگ می‌رویم نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم. باشگاه پیکان کارخانه تولید بازیکن است. ما به معنای واقعی یک «باشگاه» هستیم و شرایط حرفه‌ای در فوتبال را رعایت می کنیم. در واقع فلاح دست‌آورد باشگاه ما به شمار می‌رود و می‌خواهیم محصول آکادمی‌مان را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان اما فقط نگاه اقتصادی نداریم بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و هم باشگاه.

وی ادامه داد: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و در این بازار، احساسات جایی ندارد. اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است. چیزی غیر از منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی‌گیریم. متاسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می‌‎کنیم، باز هم شاهد برخی شایعات هستیم اما این شایعات نمی‌تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند.

عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان تصریح کرد: نه تنها سامان فلاح، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان ما در همین فصل با پرداخت مبلغ رضایتنامه از پیکان جدا شدند. هیچ گلایه‌ای از هیچ باشگاهی نداریم و برای همه اهالی فوتبال ایران آرزو موفقیت می‌کنیم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند مثل سال‌های گذشته، وظیفه خود در قبال کشف، پرورش و معرفی ستاره‌های جدید و جوان به تیم‌های ملی را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج